پول های جعلی در خودرو

این خبر امروز یکشنبه ۷ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

پول های جعلی در خودرو

عصر خودرو : رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز از دستگیری اعضای یک باند حرفه‌ای جعل اسکناس در این استان خبر داد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو iبه نقل از ایسنا سرهنگ محمدصادقی در این‌باره گفت: در پی دریافت گزارش تفسیری‌هایی مبنی بر این که فردی iبه نام «ایرج» با تشکیل باندی در شهرهای مرزی غرب کشور اقدام iبه تهیه اسکناس‌های جعلی می‌کند و آنها را پس از انتقال در تهران و کرج iبه فروش می‌رساند، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز قرار گرفت.
وی اظهارکرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس مطلع شدند که نامبرده iبه همراه چند تن از همدستانش قصد حمل محموله اسکناس‌های جعلی را از طریق یکی از شهرهای غربی iبه کرج و تهران دارند، بنابراین گروهی از ماموران با استقرار در مبادی ورودی و خروجی شهر کرج، خودرو متهمان را که از پیش مورد شناسایی قرار گرفته بود در اتوبان تهران – کرج ملاحظه نمودند.
صادقی افزود: ماموران با دادن اخطارهای پلیسی سعی در توقف خودرو داشتند اما خودرو متهمان iبه‌دلیل سرعت بسیار و رعایت‌نکردن فاصله طولی پس از برخورد با وسیله نقلیه جلویی بشدت دچار خسارت شد و دیگر قادر iبه حرکت نبود.
رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز تصریح‌کرد: در این عملیات سردسته باند iبه همراه سه تن دیگر از همدستانش دستگیر شدند.
وی در پایان گفت: در بازرسی از خودرو متهمان ۷۸ میلیون تومان پول جعلی تعداد پنج قطعه کارت شناسایی و یک مهر جعلی یک دستگاه فلزیاب و تعداد سه عدد دستگاه تشخیص اسکناس جعلی کشف شد.

یکشنبه ۷ آبان   ۳:۵

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.