“پیام‌‌های اقتصادی” رهبری باید از سوی مسئولان استمرار داشته باشد

۸فروردین ۱۳،

“مسئول سازمان بسیج علمی” کشور گفت: پیام‌های رهبری باید در سال‌های دیگر، برای اجرا از سوی مسئولان استمرار داشته باشد تا بتوانیم با تداوم این جریان اقتصادی، جهش خوبی را در آینده اقتصاد کشور شاهد باشیم.

“محمود تولایی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ تحقق پیام رهبری در سال قبل مبنی بر “تولید ملی؛ حمایت از کار و سرمایه ایرانی” اظهار داشت: این پیامی است که رهبری در ابتدای سال بذر آن را در اقتصاد کشور کاشتند و در نیمه دوم سال از سوی مسئولان به نهال تبدیل شد.

تصریح کرد: مسئولان با استفاده از راهکارهای علمی و قانون و مقررات در نیمه دوم سال توانستند پیام مقام معظم رهبری را در افزایش تولیدات ملی و حمایت از سرمایه ایرانی را محقق کنند.

مسئول سازمان بسیج علمی کشور ادامه داد: پیام‌های رهبری باید در سال‌های دیگر، برای اجرا از سوی مسئولان استمرار داشته باشد تا بتوانیم با تداوم این جریان اقتصادی، جهش خوبی را در آینده  اقتصاد کشور شاهد باشیم.

این کارشناس اقتصادی بیان داشت: تمامی عناصر تولیدکننده، صنعت‌گران، دانشگاه‌ها و مراکز علمی- پژوهشی  با اعلام آمادگی خود در سال قبل در تحقق  پیام رهبری از خود تلاش نشان دادند و این جریان باید علاوه بر تاکیدات مقام معظم رهبری برای شکوفایی هر چه بهتر اقتصاد کشور، استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.