پیام تسلیت وزیر iبهداشت iبه مناسبت سانحه سقوط هلی کوپتر امداد اورژانس

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

وزیر iبهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی پیامی جان باختن شهادت گونه ۱۰ نفر از هم‌وطنان را در سانحه سقوط هلی‌کوپتر امداد اورژانس در مشهد iبه مردم ایران و خانواده داغدار آنان تسلیت گفت.

به گزارش تفسیری گروه علمی پزشکیممتازنیوز، متن پیام دکتر وحید دستجردی iبه شرح زیر است:
 
 
 
اناالله و اناالیه راجعون
 
اندوه مادر غم از دست دادن، همکاران عزیزی که در راه نجات مصدومان جان خویش را در طبق اخلاص نهادند و iبه دیدار «حضرت دوست» شتافتند در واژه‌ها نمی‌گنجند.
 
اینجانب ضمن اظهار تأثر و تأسف عمیق از وقوع این اتفاق دردناک، جان باختن، همکاران امدادی در هوا نیروز و مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌ها و نیز جمعی از هم‌وطنان عزیز را iبه ملت متدین و شریف ایران و خانواده‌های داغدار معزز این عزیزان تسلیت عرض نموده و از خداوند تبارک و تعالی برای از دست رفتگان آرزوی غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان تقاضای صبر و اجر جزیل دارم.
 
گفتنی است: در پی وقوع اتفاق واژگونی اتوبوس در ملک‌آباد مشهد یک فروند هلی‌کوپتر امداد اورژانس مشهد جهت کمک iبه مصدومین اتفاق اعزام شد که پس از امدادرسانی iبه اتفاق‌دیدگان و در حالی که در حال انتقال ۵ مصدوم اتفاق دیده بودند، در راه دچار سانحه شد و در پی سقوط آن iبه دلیل مه آلود بودن هوا ۱۰ نفر سرنشین این هلی‌کوپتر جان باختند. سرنشینان هلی‌کوپتر اورژانس شامل یکی از همکاران اورژانس iبه نام مهدی مهدیزاده، چهار نفر گروه پرواز و ۵ مصدوم اتفاق واژگونی اتوبوس در ملک‌آباد مشهد بوده‌اند.
 
بنابراعلام مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ۴ نفر از مصدومان فوت شده سانحه هوایی امروز مشهد معلم بوده‌اند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.