پیام مهدویت،‌پیام عاشورا و فاطمیه است

دوشنبه ۱۲ تیر – ۰۴:۳۸:۲۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

معاون فرهنگی- تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- حجت الاسلام و المسلمین احمد زادهوش گفت: پیام رسانی و تبلیغ دینی ، زمینه ظهور امام عصر (عج) را مهیا می دانسته و گفت:‌ پیام مهدویت ‌همان پیام عاشورا و فاطمیه است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز خبرحوزه،‌  معاون فرهنگی- تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ، پیش از ظهر امروز طی سخنانی در همایش مبلغان نیمه شعبان که در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: این پیام رسانی باعث می شود که عقل بشر بیش از پیش رشد کند و طبعا هر چقدر این رشد بیشتر شود، ما به زمان ظهور نزدیک تر می شویم.
وی افزود: انسان علاوه بر رشد جسمی و ظاهری باید به مرتبه رشد عقلی نیز برسد، چرا که در غیر این صورت، قدر سرمایه های واقعی را نمی داند و نمی تواند از آن حفاظت کند.
حجت الاسلام و المسلمین زادهوش همچنین با بیان این که انسان کامل و حجت بالغه الهی ، بزرگترین سرمایه بشری است، خاطرنشان کرد: متاسفانه انسان ها این سرمایه را نشناختند و از آن حراست نکردند و به همین خاطر این چراغ های همیشه فروزان بشری از آن ها گرفته شد و اینک ما در عصر غیبت حجت خدا به سر می بریم.
وی با بیان این که امروز بشریت در دوران بی حوصلگی و بی آرامشی است و از قدرت های ظالم و فرقه های غیرالهی خسته شده است، گفت: بشریت همواره به دنبال مطلوب و معشوق واقعی خود بوده است، اما مشکل آن جاست که هنوز رشد کامل برای او محقق نشده است.
معاون فرهنگی- تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: به این خاطر است که می بینیم با وجود پیشرفت های مادی و تکنولوژیکی بشر، قدرتمندترین کشورها، بزرگترین زندان ها را برای انسان ایجاد کرده اند.
وی همچنین با اشاره به جایگاه قم در روایات و نیز حساسیت رسالت مبلغان، اظهار داشت: پیام مهدویت همان پیام عاشورا، فاطمیه و ماه مبارک رمضان است و لذا مبلغان به همان میزان که در آن ایام به فعالیت های تبلیغی اهتمام دارند، باید در عرصه مهدویت نیز جدیت داشته باشند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۲۱۶۳۸۲۱۱۷۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.