پیروزی ایران بر لائوس در گام نخست

جام جم آنلاین: نوجوانان فوتبال کشورمان نخستین دیدار خود در چارچوب مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا را با برتری مقابل تیم لائوس پشت سر گذاشتند.

 تیم فوتبال نوجوانان ایران از ساعت ۱۷ امروز شنبه در ورزشگاه شهید دستگردی تهران به مصاف تیم لائوس رفت. این بازی که نخستین دیدار شاگردان علی دوستی‌مهر در چارچوب مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا بود در پایان به برتری ۳ بر یک آنها انجامید.

در این بازی که قضاوت آن برعهده “دیمیتری ماشنتسف” بود، ابتدا “آنوسای نویونگ” در دقیقه ۲ و روی غافلگیری سنگربان و مدافعان ایران، دروازه تیم کشورمان را باز کرد اما تنها ۱۵ دقیقه بعد امیرمحمد مظلوم گل تساوی را به ثمر رساند.

شاگردان دوستی‌مهر که توپ و میدان را در اختیار داشتند در دقیقه ۱۹ به یک ضربه پنالتی رسیدند. محمدرضا بازاج با نفوذ به عمق دفاع لائوس یک ضربه پنالتی بدست آورد که سیدمجید حسینی برای زدن آن پشت توپ ایستاد. ضربه حسینی را ابتدا دروازه بان لائوس مهار کرد اما توپ برگشتی را او وارد دروازه این تیم کرد و تیم نوجوانان ایران را ۲ بر یک پیش انداخت.

تیم نوجوانان ایران که نیمه اول را با پیروزی ۲ بر یک پشت سر گذاشته بود در دقیقه ۴۷ توسط امیرمحمد مظلوم به گل سوم رسید و کار تیم لائوس را یکسره کرد. بازی خوب و حساب شده شاگردان علی دوستی‌مهر در ادامه اجاز خودنمایی به تیم لائوس نداد و تیم کشورمان به پیروزی ۳ بر یک رسید.

بر پایه این گزارش، سیدسجاد سید، ساسان جعفری، سیدمجید حسینی (کاپیتان)، سعید عزت‌اللهی، عرفان وجدانی، محمدرضا بازاج (صادق محرمی – ۷۳)، امیرمحمد مظلوم (شروین کاظمی‌فرد -۸۵)، رضا کرملاچعب (علی ریگی – ۶۵)، مجتبی مقتدایی، میلاد داعی و علی هزامی ترکیب تیم ایران را در این بازی تشکیل می‌دادند.

تیم فوتبال نوجوانان کشورمان با این پیروزی سه امتیازی شد و بالاتر از تیم‌های کویت، یمن و لائوس در صدر جدول رده بندی گروه A مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا ایستاد. این تیم دومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات را روز دوشنبه مقابل تیم یمن برگزار می‌کند. این بازی از ساعت ۱۷ در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار می‌شود. (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.