پیروزی با۳گل مقابل جزایرفارورضایت‌بخش است

شب گذشته در دیدار با حریف بی نام و نشان شمال قاره اروپا از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۴ مسعود اوزیل چهره موثر ژرمن‌ها بخاطر زدن ۲ گل بود.

به نقل از فارس ،هافبک هجومی رئال مادرید اسپانیا که در جدال منجر به پیروزی ۳ بر صفر در ورزشگاه آ.و.د هانوفر گل‌های دوم و سوم «مانشافت» را در دقایق ۵۴ و ۷۲ زد، اظهار داشت: از ابتدای بازی فشار زیادی بر حریف وارد کردیم. می‌خواستیم به گل زودهنگامی برسیم. برای این منظور صاحب موقعیت‌های فراوانی شدیم. فکر می‌کنم با وجود هدر رفتن موقعیت‌های بیشمار، در همان ۴۵ دقیقه نخست کاری کردیم که بازی جالب شود.

اوزیل که از دو سال قبل به همراه سامی خدیرا نزد کهشکانی‌ها بازی می‌کند، ادامه داد: درست است در این بازی زیاد گل نزدیم. اما بازیکنان تمام توان خود را خرج کردند و شایستگی خود را برای کسب برد نشان دادند

وی در مورد کسب این برد عنوان کرد: به نظرم می‌توانیم از این برد راضی باشیم. باید در نظر گرفت این نتیجه را در ابتدای راه کسب کردیم و برای آینده بطور قطع به هماهنگی و کیفیت بهتری خواهیم رسید.

در دیدار مذکور که از گروه سوم انجام شد، گل اول ژرمن‌ها توسط ماریو گوتسه، هافبک خلاق بورسیادورتموند در دقیقه ۲۸ به ثمر رسید.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.