پیروزی حماس معادلات امنیتی منطقه را به ضرر رژیم صهیونیستی تغییر داد

۱۱م آذر ،

یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: رژیم صهیونیستی در صورتی که حرفی از تهدید علیه ایران بزند، با تمسخر و نگاه تحقیرآمیز افکار عمومی جهان و حتی خود صهیونیست‌ها روبرو خواهد شد.

سید یاسر جبرئیلی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با هدف محک زدن معادلات امنیتی منطقه و در راستای اهداف شوم خود به نوار غزه حمله کرد، اظهار داشت: پس از تحولات اخیر در منطقه و گسترش بیداری اسلامی، رژیم صهیونیستی برای ارزیابی جایگاه خود در منطقه به نوار غزه حمله کرد که البته با شکست مواجه شد.

وی با بیان اینکه پافشاری جبهه مقاومت در انتقام‌گیری از رژیم صهیونیستی به حدی بود  که این رژیم را وادار به درخواست آتش‌بس کرد، افزود: پیروزی حماس در این جنگ ۸ روزه، معادلات امنیتی منطقه را به ضرر رژیم صهیونیستی تغییر داده است.

این کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به نقاشی نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل و تهدید ایران یادآور شد: رژیم صهیونیستی توان درگیری با حماس که دارای حداقل تجهیزات نظامی است را ندارد، پس چگونه حرف از تهدید و حمله به ایران می‌زند.

جبرئیلی در ادامه با اشاره به استعفای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی افزود: رژیم صهیونیستی توانایی پیروزی بر حماس را نداشته و اقدامات این رژیم، بعد از شکست در جنگ غزه، نشانگر عدم برخورداری این رژیم از عمق استراتژیک است.

وی در پایان با اشاره به آسیب‌پذیری رژیم صهیونیستی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در صورتی که حرفی از تهدید علیه ایران بزند با تمسخر و نگاه تحقیرآمیز افکار عمومی جهان و حتی خود صهیونیست‌ها روبرو خواهد شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.