پیر دزدان با اعتراف به ۵۰ فقره سرقت به کارش پایان داد

۰۱ تیرماه ۱۳،

پیر مردی که مدت‌ها عمر خود را در زندان سپری کرده پس از آزادی بازهم از اعمال مجرمانه خود دست بر نداشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ در پی افزایش سرقت لوازم خودرو در محدوده آزادی ماموران کلانتری ۱۳۵ آزادی موظق شدند تا عامل و یا عاملان سرقت ها را شناسایی و دستگیر کنند.

ماموران اطلاعات اسن کلانتری پس از چندین تفعالیت و رصد دوربین های امنیتی دریافتند که تنها عامل این سرقت ها شخصی است به نام کامران ۵۵ ساله که به چندین بار به دلیل سرقت به زندان افتاده بود و الان نیز پس از آزادی مجدد اعمال مجرمانه خود را از سر گرفته است.

پس از شناسایی عامل سرقت ماموران موفق شدند متهم را با یک دستگاه خودروی ریو در اتوبان مخصوص ردیابی کنند.

بلافاصله جهت دستگیر متهم نامبرده چند اکیپ عملیاتی اعزام شدند. در ادامه سارق به محض رویت ماموران بر سرعت خود افزود و اقدام به فرار کرد.

پس از یک ساعت تعقیب و گریز ماموران اقدان به شلیک تیر هوایی کردند ولی متهم توجهی نکرد، سپس عوامل عملیات با شلیک تیر به سمت خودرو لاستیک جنلو خودرو مورد اصابت گلوله قرار دادند.

متهم با لاستیک پنچر نیز قریب به ۲ کیلومتر از دست ماموران فرار کرد ولی در نهایت توسط ماموران دستگیر و خودرویش توقیف شد.

رئیس کلانتری ۱۳۵ آزادی “سرهنگ حجت اله مرادی” با اعلام این خبر به باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: پس از دستگیری متهم، ماموران از داخل خودرو ده‌ها عدد ضبط، پنل، تزئینات داخل خودرو و تعدادی آلات و ادوات جهت سرقت خودرو کشف و ضبط کردند و متهم در بازجویی اولیه به ۵۰ فقرع سرقت لوازم خودرو اعتراف کرد.

به گفته مرادی متهم جهت کشف سایر جرائم و شناسایی مالباختگان به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال داده شدند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.