پیشرفت جامعه مرهون اصلاح سبک زندگی است

۰۷م آذر ،

یک پژوهشگر مسائل دینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

یک محقق و پژوهشگر مسائل دینی بیان اینکه نصب‌العین کردن دستورات و رهنمودهای اسلامی، زندگی را به سمت سعادت سوق می‌دهد، گفت: رسیدن به آرامش، امنیت، تعالی و پیشرفت در گرو اصلاح سبک زندگی، رفتار اجتماعی و شیوه زیستن است.

حجت‌الاسلام حمید آقاخانی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، با سبک زندگی اسلامی ایرانی اظهارداشت: اسلام دین زندگی است و احکام آن زندگی انسان را چه از بعد مادی و چه معنوی در برمی‌گیرد و برای آن برنامه‌ دارد.
 وی با بیان اینکه نصب‌العین کردن دستورات و رهنمودهای اسلامی زندگی را به سمت سعادت سوق می‌دهد، تصریح کرد: رسیدن به آرامش، امنیت، تعالی و پیشرفت حقیقی در گرو اصلاح سبک زندگی، رفتار اجتماعی و شیوه زیستن است.

آقاخانی سبک‌های زندگی را مجموعه‌ای از طرز تلقی‌ها، ارزش‌ها و شیوه‌های رفتار  در هر چیزی دانست و گفت: زمانی که سبک‌های زندگی از منظر و نگاه اسلامی مورد توجه قرار گیرد پی به چیستی واقعی و حقیقی آن خواهیم برد.

این محقق و پژوهشگر مسائل دینی با تشریح سیاست‌های فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی و تبیین بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با سبک زندگی اسلامی خاطرنشان کرد: مبلغین و روحانیون موظفند از ظرفیت خود برای ترویج و توسعه فرهنگ دینی و سبک زندگی استفاده کنند.
 
وی در پایان گفت: یک ملت زمانی می‌تواند ادعای  پیشرفت به معنای دقیق کلمه داشته باشد که در دو بخش ابزاری و حقیقی به دستاوردهای قابل قبولی رسیده باشد.

انتهای پیام/
 

 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.