پیشرفت فولاد نسبت به فصل گذشته بسیار زیاد است

گفت: هم اکنون در تهران و هتل المپیک مرحله سوم دوره آماده سازی تیم خود را به سر می بریم که بیشتر شامل بازی های تدارکاتی است.

وی افزود: این بازی های تدارکاتی دیدار بای تیم های نفت، ملوان، پرسپولیس و یک بازی درون تیمی می باشد تا با نقاط ضعف و قدرت خود آشنا شویم و تا قبل از شروع دیدار های لیگ دوازدهم سعی به برطرف نمودن نقاط ضعف خود داشته باشیم.

* تا حد زیادی از فصل نقل و انتقالات راضی بودیم

سعدآوی در خصوص عملکرد کادر فنی تیم فولاد در فصل انتقالات بیان داشت: از عملکرد تیم در این خصوص تا به الان تا اندازه زیادی راضی هستیم ولی کماکان در پست های مورد نظر به دنبال جذب بازیکن هستیم که اکثر آن ها بازیکن خارجی می باشند .

وی در خصوص جذب گلر نیز اظهار داشت: هم اکنون سه گلر داریم؛ ارشاد یوسفی، علیرضا سلیمی و رشید مظاهری به اضافه یک گلر در تیم جوانان در این پست وجود دارند.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: در تیم فولاد هیچ گاه بحث گلر اول و دوم و سوم مطرح نبوده است گلر اول گلری است که در تمرینات تیم عملکرد بهتر و موثرتری داشته باشد و همین قضیه باعث افزایش ایجاد انگیزه شود.

*نگاه ویژه ای به رضا نوروزی داریم

وی در مورد رضا نوروزی بیان داشت: قرارداد رضا نوروزی تمام شده بود ولی با توجه به اینکه وی عضوی از مجموعه فولاد است نگاه ویژه ای نسبت به آن داریم و امیدواریم مصدومیتش هر چه زودتر بهبود یابد و دوباره به جمع بازیکنان فولاد بازگردد.

* به دلیل عدم کامل شدن لیست به اردوی خارجی نرفتیم

 در خصوص اردوی خارجی بیان داشت: به دلیل اینکه لیست بازیکنان مورد نظر توسط کادر فنی کامل نشده بود به اردوی خارجی نرفتیم.

سعدآوی ادامه داد: البته در اردوهای گذشته هم چون اردوی ترکیه اهداف مورد نظرمان عملی نشد.

* می خواهیم از حیثیت فوتبال خوزستان دفاع کنیم

وی در خصوص شرایط تیم فولاد در این فصل بیان داشت: خوشبختانه شرایط فولاد نسبت به فصل گذشته پیشرفت و بهبود زیادی داشته است و اگر چه پیش بینی در فوتبال امری سخت است ولی تمام تلاشمان این است که از حیثیت فوتبال خوزستان دفاع کنیم.

سعدآوی خاطرنشان کرد: خوشحالیم که بازیکنان و کادر فنی تیم فولاد همه و همه با انگیزه و نشاط زیادی به استقبال لیگ دوازدهم می روند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.