پیشنهاد سلحشور برای حل مشکل “یک خانواده محترم”: چهار نفر را اعدام کنید

۳۰ آبان ،

دوشنبه, ۲۹ آبان ساعت ۲۲:۰۹ کافه سینما

(۹+)(۱۸۱-)(۶۲ نظر مردم در ساعات اخیر) کافه سینما- در حالی که این روزها فیلم یک خانواده محترم به سوژه اصلی خبرها سینمایی تبدیل شده و نظرات و نقدهای زیادی در مورد آن منتشر می شود به تازگی فرج الله سلحشور از مسئولان صدا و سیما به خاطر ساخت این فیلم انتقاد کرده است، و از نگاه خود روشی برای حل این مشکل پیشنهاد کرده است…

 

به گزارش تفسیری کافه به نقل از افکار نیوز سلحشور در این مورد گفته:

 

این اولین بار نیست که صدا و سیما خرابکاری می‌کند و بعدش هم سعی دارد با سکوت خبری از کنار این خطا و اشتباه خود بگذرد.

سلحشور با بیان اینکه صدا و سیما در بسیار از وقت‌ها خطایی می‌کند و بعدش هم حاضر به عذرخواهی نمی‌شود، اظهار داشت: به عقیده من سازندگان این فیلم قصد خیانت و ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران را داشتند.

وی تصریح کرد: در شرع و قانون داریم هر فردی که در جهت خیانت به نظام اسلامی حرکت کند و قدم بردارد محارب است و حکمش اعدام. حالا این‌ها که آبروی نظام، شهدا و امام را به بازی گرفته‌اند محارب نظام نیستند؟

کارگردان سریال اصحاب کهف در ادامه ابراز داشت: اگر ۴ نفر از این خائنان اعدام شوند و برخوردهای شدیدی با آنان شود دیگر حساب کار دستشان می‌آید.

فرج الله سلحشور گفت: با احکام قوی هیچ کس جرات خیانت پیدا نمی‌کند و می‌فهمد که نظام اهل مماشات بر سر اصول نیست.

وی با عنوان این مطلب که متاسفانه هنرمندان و ثروتمندان حاوی حاشیه امن در نظام شده‌اند، تصریح کرد: اینگونه به نظر می‌رسد که هنرمندان و خصوصا سینماگران تافته جدا بافته می باشند و هیچ کس حق ندارد در برابر خطا و اشتباهات آنان بیاستد.

سلحشور در پایان بیان داشت: باید این حاشیه امن را از بین برد و اقدام انقلابی کرد.

کافه سینما-آخرین خبرها و یادداشت های سینمای ایران و جهان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.