پیشنهاد عسگراولادی منافاتی با استراتژی “پیروان” ندارد/ ائتلاف ۱+۲ تامین‌کننده وحدت حداقلی اصولگرایان

۲۹ام بهمن ،

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام(ره) دربارهٔ پیشنهاد عسگراولادی مبنی بر مبنی بر تشکیل «جبهه متحداصولگرایان» برای انتخابات ریاست‌‌جمهوری،‌ گفت: این پیشنهاد منافاتی با استراتژی جبهه پیروان ندارد.

“محسن کوهکن” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ دربارهٔ پیشنهاد اخیر «حبیب الله عسگراولادی» مبنی بر تشکیل «جبهه متحداصولگرایان» برای انتخابات ریاست‌‌جمهوری، اظهار داشت: منظور عسگراولادی این است که همچون انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی وحدتی با محوریت جامعتین و تعامل گروه‌‌های اصولگرا شکل بگیرد و نهایتا یک کاندیدا از سوی جریان اصولگرایی به جامعه معرفی شود.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری با بیان اینکه دو محور “وحدت زیر نظر جامعتین”‌و “تعامل با گروه‌های اصولگرا” استراتژی انتخاباتی جبهه پیروان است، گفت: این پیشنهاد عسگراولادی منافاتی با استراتژی جبهه پیروان ندارد.

وی با تاکید براینکه ارزیابی منفی از ائتلاف ۱+۲ ندارم، عنوان کرد: البته ارزش این ائتلاف برابر با همه ظرفیت‌های اصولگرایی نیست.

کوهکن در پایان تاکید کرد: این که یک نفر از ائتلاف سه‌گانه به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح شود، به معنای رسیدن به حداقل وحدت است، اما اگر سایر اصولگرایان در کنار هم قرار بگیرند وحدت حداکثری به دست خواهد آمد و ما باید به دنبال وحدت حداکثری باشیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.