پیش فروش قطعی تندر ۹۰ و پژو پارس

۲۰ آبان ،

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به استقبال از پیش فروش محصولات این شرکت به مناسبت عید سعید غدیر خم اعلام کرد : پیش فروش قطعی تندر ۹۰ و پژو پارس از روز پنجشنبه قبل آغاز شده است.

به گزارش تفسیری سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی ایران خودرو ، عبداله بابایی با بیان اینکه شرایط پیش فروش قطعی مصوب آغاز شده است، گفت: وقت تحویل خودروهای پیش فروش شده به انتخاب مشتری و در ماه های بهمن و اسفند سال ۹۱ و فروردین ۹۲ است.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو خاطرنشان کرد: در این پیش فروش ۷۰ تا ۸۰ درصد قیمت قطعی خودرو در هنگام ثبت نام دریافت می شود و بقیه پیش از تحویل و در هنگام ارسال دعوتنامه گرفته خواهد شد.

بابایی با بیان اینکه پیش فروش ، نیز اینترنتی  است ، افزود: مشتریان برای ثبت نام خودرو باید به سامانه اینترنتی ایران خودرو WWW.ikco.com  یا مراجعه و به صورت آنلاین به صورت مستقیم جهت هر مشتری یک دستگاه ثبت­ نام  
کنند.

وی متذکر شد ایران­خودرو با استفاده از سامانه خرید اینترنتی، عرضه گسترده محصولات را در سراسر کشور برنامه­ریزی کرده است تا مشتریان گرامی از دریافت خودرو با قیمت مصوب اطمینان حاصل نمایند.

در نهمین دوره جایزه ملی کیفیت برای اولین بار در کشور تندر ۹۰ ایران خودرو بالاترین نشان کیفیت( تندیس برنزی) را دریافت کرد.

همچنین شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، روش پشتیبانی از راه دور (ریموت کنترلینگ) دستگاه‌های عیب‌یاب را اجرایی کرده است.      
  
شهریار سلطانی، معاون فنی و مهندسی شرکت ایساکو با بیان این مطلب گفت:‌ در این روش کارشناسان با استفاده از سیستم‌های طراحی شده، ایراد دستگاه‌های عیب‌یاب یا فعال کردن آن‌ها را به وسیله نرم‌افزار دستگاه‌های موجود که برای نمایندگی‌های سراسر کشور تدارک و تجهیز شده است، از راه دور بررسی و برطرف خواهند کرد. 

وی تشریح کرد: با این روش در بیشتر موارد دیگر نیازی به ارسال دستگاه‌های معیوب از نمایندگی‌های سراسر کشور به شرکت ایساکو نیست و استفاده از این روش صرفه جویی در وقت و هزینه را در بر خواهد داشت. 

مدیریت مهندسی خودرو ایساکو در حال برنامه‌ریزی و تامین تجهیزات الکتریکی استاندارد و دستگاه‌های عیب‌یاب از منابع داخلی است. 

شرکت ایساکو تهیه و تدارک تجهیزات الکتریکی از شرکت‌های خارجی را کاهش داده و بنا را بر تامین این تجهیزات از منابع داخلی گذاشته است.

 از جمله این تجهیزات می‌توان دستگاه عیب‌یاب خودروهای داخلی، تستر باتری، دستگاه شبیه‌سازی سنسورها، ابزار تست پیش کشنده کمربند ایمنی و کیسه هوا و همچنین ابزار انهدام کیسه هوا را نام برد.

شرکت تام ایران خودرو به عنوان شریک تجاری شرکت MWM در ایران قادر به تامین و ارایه خدمات پس از فروش موتورهای گاز سوز(مولد های تولید همزمان برق و حرارت) از ظرفیت ۴۰۰ کیلووات تا ۴ مگاوات شد.  
      
پس از شناسایی شرکت‌های معتبر تولید کننده موتورهای گازسوز که عمدتا اروپایی و امریکایی می باشند مذاکرات دریافت نمایندگی تامین و ارایه خدمات پس از فروش با بیش از ۱۸ شرکت صورت پذیرفت و برغم اینکه بیشتر این شرکت ها به دلیل تحریم از ارایه نمایندگی به شرکتهای ایرانی خودداری می کردند، شرکت تام موفق شد با یکی از نمایندگی های شرکت MWM آلمان در این خصوص شراکتنامه تجاری امضا کند. 

با توجه به تغییر سیاست های وزارت نیرو در خصوص احداث نیروگاه‌های متمرکز و جهت‌گیری این وزارتخانه و سازمان های مرتبط به سوی توسعه تولید پراکنده برق و استفاده از مولد های تولید همزمان برق و حرارت با راندمان بالا، از ابتدای سال ۹۱ شرکت تام، درصدد برآمد با امضای موافقتنامه تامین موتورهای گازسوز(مولدهای تولید همزمان برق و حرارت) بتواند پاسخ‌گوی این بخش از نیاز صنعت کشور باشد./عب


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.