پیوس: از همه لحاظ بهتر از قطر هستیم

۱۳خردادماه،

فرشاد پیوس در مورد دیدار فردای تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر گفت: بازی سختی در پیش داریم و نتیجه این دیدار در سرنوشت تیم ملی تأثیرگذار است. از لحاظ استعدادی تیم ما شرایط بهتری نسبت به قطر دارد و در مقایسه نفر به نفر بازیکنان، ملی‌پوشان ما شرایط بهتری دارند. تجربه چندین حضور در جام جهانی را داریم و می‌خواهیم برای بار چهارم در این مسابقات حاضر شویم.

به گزارش فارس ، وی افزود: ۳ امتیاز بازی با قطر را می‌خواهیم و اگر بتوانیم تدبیر خوبی به کار بگیریم مطمئنا برنده می‌شویم. باید برای هر ثانیه مسابقه برنامه داشته باشیم، جباری و نکونام باید وسط زمین را در اختیار خود بگیرند و با پاس‌های کوتاه و بلند در پشت فضای دفاعی حریف موقعیت‌سازی کنند. هیچ کم و کاستی نداریم و با انگیزه باید به مصاف قطر برویم. این دیدار برایمان حکم فینال را دارد و باید با نشاط و روحیه به میدان برویم.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اینکه برخی اعلام کردند بازی با قطر آخرین فرصت کارلوس کی‌روش است عنوان کرد: ما به امید زنده هستیم و خصوصیات اخلاقی‌مان به شکلی است که همیشه نگاه مثبتی به اتفاقات آینده داریم. پیش‌بینی من این است که مقابل قطر به هیچ وجه نمی‌بازیم اما اگر این اتفاق هم افتاد همچنان امید سوم شدن داریم و نباید مسابقات را تمام شده ببینیم. خدای ناکرده اگر به جام جهانی صعود نکنیم دود این اتفاق به چشم مردم می‌رود و رده‌های پایه ما آسیب می‌بیند. باید همه دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی در این مسابقه به موفقیت برسد.

پیوس در مورد اینکه با توجه به محرومیت کی‌روش، وینگادا برای کمک به تیم ملی در این مسابقه حضور پیدا می‌کند، گفت: حرکت بسیار خوب و قشنگی است، هر کاری که بتواند به تیم ملی کمک کند باید انجام شود. ما کی‌روش را روی نیمکت نداریم و وینگادا می‌تواند در این مسابقه به کمک‌مان بیاید، او با توجه به حضور در پرسپولیس فوتبال ایران را می‌شناسد و سبب می‌شود بار فنی ما در کنار زمین بالا برود.

وی در مورد اختلافاتی که بین علی کریمی و پرسپولیس به وجود آمده است، عنوان کرد: سرمربی تیم در مورد تمامی مسائل می‌تواند تصمیم بگیرد، در این ارتباط باید حق را به علی دایی داد تا او هر تصمیمی که می‌خواهد بگیرد. مربی مسئول نتایج فنی تیم است و چون خودش باید پاسخگو باشد پس بهتر است تمامی تصمیمات در مورد تیم با تصمیم او گرفته شود. دایی مربی باهوشی است و دلمان خوش است امسال با او دو جام بگیریم. همه باید در این راه به دایی کمک کنیم البته کریمی نیز برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده و نباید مثل مهدوی‌کیا کاری کنیم که او در شرایط بدی از پرسپولیس کنار برود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.