پژمان نوری امپراطور فحاشی است/با این بازیکن به حال فوتبال ملی باید گریه کرد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان از فحاشی پژمان نوری و مهرداد اولادی اظهار نارضایتی کرد و بیان داشت که برای تیم ملی که چنین بازیکنانی را در اختیار دارد متأسف هستم.

محمود تیغ نورد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در مقابل تیم فوتبال ملوان همچون دیدارهای قبل مان بازی با کیفیت فنی و سطح بالایی را ارائه دادیم اما متأسفانه علی رغم نمایش قابل قبول در کسب امتیاز و پیروزی ناکام بودیم و با بدشانسی محض بازی مقابل ملوان را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: زمین تیم حریف و مقابل هواداران پرشور تیم ملوان تا دقایق پایانی موافقت پایانی موافقت کردیم اما در دقیقه ۸۷ روی ضربه ایستگاهی و با اشتباه خط دفاع و دروازه بان تیم گل دریافت کردیم و وقت دیگری برای جبران نتیجه نداشتیم.

تیغ نورد تصریح کرد: در فوتبال ما هیچ کس در جای خود قرار ندارد این ضعف سبب شده است، فوتبالیست هایی که به هیچ عنوان شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی نیستند اما هم اکنون ملی پوش می باشند.

*پژمان نوری ناسزا و فحش نثارم نمود

وی اظهار داشت: وقت آغاز بازی خواهان دست دادن با پژمان نوری بازیکن تیم ملوان بودم اما با برخورد زننده وی مواجه شدم و متأسفانه نوری با الفاظ بسیار ناپسند صحبت نموده و ناسزا نثارم کرد، رفتاری بسیار ناپسند که به هیچ عنوان شایسته بازیکن ملی پوش نیست.

تیغ نورد تصریح نمود: پژمان نوری از سطح شعور بسیار پایینی برخوردار است و برخلاف شعار هوادارانشان در تشویق وی معتقد هستم نوری امپراطور فحش دادن است و از این بازیکن توقع ادب نباید داشت.

کاپیتان آلومینیوم تصریح کرد: در فوتبال اگر اشخاص براساس صلاحیت و شایستگی در جایگاه خود قرار می گرفتند در شرایط فعلی بازیکنانی همچون اولادی و نوری باید در لیگ ۲ بازی می کردند نه اینکه ملی پوش باشند و توقع داشته باشند بازیکنان جوان مقابل اینها سرپایین بیاورند.

وی ادامه داد: نوری از اینکه سفت و سخت مقابلش بازی می کنم بسیار خشمگین شد و عصبانیت خود را با دادن فحش به من خالی کرد.
رفتار وی به اندازه ای رکیک بود که حتی هواداران نیز به تبعیت از نوری رفتار وی را تکرار کردند. خانواده من چه گناهی دارند که باید اینچنین مورد خطاب قرار گیرند.

وی بیان داشت: در فوتبال از برخی مسائل باید عبور کرد اما بی احترامی هواداران و بعضی از بازیکنان ملوان به اندازه ای بود که حتی من از بازی کردن در زمین خجالت می کشیدم وبه طور کامل تمرکز را از دست داده بودم.

*اولادی رفتاری مشابه با نوری داشت

کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان خاطرنشان کرد: مهرداد اولادی نیز رفتاری مشابه با نوری ارائه داد و به طور کامل برای تیم ملی که چنین بازیکنانی را در خود جای داده است متأسف شدم. بازیکن پیش از برخورداری از مسائل فنی باید شعور کافی داشته باشد چراکه این بازیکنان الگویی برای جوانان می شوند.

تیغ نورد خاطرنشان کرد: امثالی همچون پژمان نوری شایسته احترام نمی باشند متأسف هستم چرا که چنین اشخاصی برای بعضی از جوانان بت و قابل ستایش می باشند در حالی که این اشخاص در جمع خانواده خود نیز قابل احترام نمی باشند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.