پژوهش روی پهپادها برایمان نتایج خوبی داشته است/اورهال ناو “لاوان” در آینده‌ای نزدیک

فروردین ۱۴۰۳

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در آینده‌ای نزدیک از تعمیرات اساسی و اورهال ناو جمهوری اسلامی ایران لاوان در یک مراسم رسمی رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دفاع امنیتی باشگاه  خبرنگاران، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا نیروی دریایی اقداماتی برای ساخت پهپاد انجام داده اظهار داشت: این گونه ساخت‌ها معمولا در وزارت دفاع انجام می‌شود، اما پژوهش در داخل نیروها صورت می‌گیرد تا به مرکز تولید منتقل شود.
 
وی افزود: ما در بحث پژوهش روی پهپادها کار می‌کنیم و نتایج خوبی هم به دست آورده‌ایم و آن نتایج را به مراکز ساخت تقدیم می‌کنیم.
 
امیر سیاری تصریح  کرد: در بحث فناوری‌ها که پهپاد هم جزو آن هم هست تلاش گسترده‌ای داریم و نمی‌توانیم نداشته باشیم و باید متناسب با روز کار خود را پیش ببریم.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش در پاسخ به سوال دیگری با اعلام خبر جدید دربارهٔ رونمایی‌های این نیرو خاطر نشان کرد: انشاءالله در آینده نزدیک از تعمیرات اساسی و اورهال ناو جمهوری اسلامی ایران لاوان حتما خبر خواهیم داد و در یک مراسم رسمی از آن رونمایی خواهیم کرد که ممکن است در هفته دفاع مقدس باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.