پژو ۶۰۰۸ برای پکن آماده می‌شود

۱۲ تیرماه ۱۳،

پژو ۶۰۰۸ برای پکن آماده می‌شود

Bookmark and Share

پژو با کانسپت شاسی بلند ۶۰۰۸ مسیر خود به سمت ساخت خودروهای لوکس را ادامه خواهد داد. این کانسپت که قرار است در نهایت رقیبی برای آئودی کیو۵ و ب ام و اکس۳ باشد در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی خواهد شد. 

استقبال از کانسپت وایلد روبی سیتروئن، که قرار است مبنای مدل شاسی بلند دی‌اس‌اکس باشد، انگیزه پژو را برای حضور در این بازار بیشتر کرد. مدل پژو هم بر روی همان پلتفرم ساخته می‌شود و به احتمال بسیار طول آن ۴.۷ متر و عرضش ۱.۹۵ متر خواهد بود. با این ابعاد ماشین نمی‌تواند از شاسی مدل تازه ۳۰۸ استفاده کند و باید دست به دامن مدل ۵۰۸ شود. 

اما ظاهر خودرو بدون شک وامدار مدل تازه ۳۰۸ و مدل شاسی‌بلند کوچک ۲۰۰۸ است. مخصوصاً چراغ‌های جلوی بومرنگی کانسپت که اصلی‌ترین ویژگی چهره تازه مدل‌های پژو است. 

پژو ۶۰۰۸ برای پکن آماده می‌شود

پژو هنوز دربارهٔ دو دیفرانسیل یا تک دیفرانسیل بودن این ماشین تصمیمی نگرفته است. هشتاد درصد شاسی‌بلندهایی که در اروپا فروخته می‌شود تک دیفرانسیل است و به احتمال بسیار پژو دو دیفرانسیل بودن را به عنوان آپشنی اضافی روی خودرو عرضه خواهد کرد. 

نکته مهم دیگر در کانسپت ۶۰۰۸ تأکید پژو در ساخت خودروهای لوکس و کسب سود بیشتر از فروش آن‌ها است. گروه پژو-سیتروئن با‌عرضه سری دی‌اس در مدل‌های سیتروئن تجربه موفقی داشته و قصد دارد کاری مشابه با مدل‌های پژو بکند. 

چین بزرگترین بازار پژو است و به همین سبب است که بازدیدکنندگان نمایشگاه پکن اولین کسانی خواهند بود که این خودرو را می‌بینند و قادر خواهند بود آن را در سال ۲۰۱۶ سوار شوند. این خودرو سپس در بازار اروپا عرضه خواهد شد. 

برچسب ها : نمایشگاه پکن ۲۰۲۴ | پژو ۶۰۰۸ | تاریخ : ۲۰۲۴/۰۹/۳۰
  • استفاده از مطالب و تصاویر این پایگاه اینترنتی تنها با ذکر منبع و لینک به “سایت خودرو” مجاز است


www.khodroreview.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.