پگاه آهنگرانی : مدرک سیکل داشتم اما دیدم بد هست ، رفتم دیپلم گرفتم!

ممتازنیوز:

11963 583

پگاه آهنگرانی این روزها تجربه‌های تازه‌ای را پشت سر می‌گذارد.

فارس از یک نشست در جشنواره اصفهان گزارش داد: پگاه آهنگرانی در پاسخ به این سوال که بازیگری چه چیزی را به شخصیت شما اضافه کرده است، توضیح داد: خیلی چیزها و شاید بسیاری از این‌ چیزها اصلا خوب نبود و زمان برد و طول کشید که بفهمم که خبری هم نیست. بعد از نمایش «دختری با کفش‌های کتانی» همه مردم من را می‌شناختند و این موج که به یک باره ایجاد شد برای من بسیار ترسناک بود! مثلا همیشه از هنرستان پیاده به خانه می‌آمدم اما بعد از نمایش این فیلم، دیگر این کار برایم سخت شده بود چون همه من را می‌شناختند و شاید باورتان نشود یک سال مردود شدم و مدتی هم ترک تحصیل کردم… تا همین چند سال پیش که احساس کردم خیلی بد است که مدرک تحصیلی آدم در حد سیکل باشد به همین دلیل رفتم دیپلم گرفتم! فکر می‌کردم چون شخصیت معروفی هستم چه احتیاجی به درس‌ خواندن دارم!

وی تأکید کرد: به یقین اگر «دختری با کفش‌های کتانی» را بازی نمی‌کردم، شخصیت کنونی‌ام را نداشتم و شاید بی‌پول‌تر و آرام‌تر بودم.

و از سوی دیگر شبکه ایران گزارش داد: پگاه آهنگرانی امسال نه به عنوان بازیگر که به عنوان خبرنگار به جشنواره کودک آمده بود؛ بله، درست شنیدید، پگاه به عنوان خبرنگار روزنامه «نشاط» به جشنواره آمده بود و اتفاقا تا می‌توانست با همکاران سینمایی خود گفتگو گرفته و با آنها گپ می‌زد تا احیانا در نشریه متبوعش از آنها استفاده کند.

ذره بین : در مورد رابطه شهرت و تحصیل البته نظریه اول شما کماکان به قوت خود باقی هست خانم آهنگرانی!

کافه سینما


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.