پیامک‌های وحشت‌آور تازه داماد برای نوعروس به طلاق منجر شد

مزاحم پیامکی که زندگی را برای نوعروس تیره و تار کرده بود کسی جز تازه داماد بدبین نبود.

چندی پیش نوعروس جوانی با چهره‌ای وحشتزده و ناراحت خود را به دادسرای یافت‌آباد رساند و خواستار ردیابی یک مزاحم تلفنی شد که مرتب به وی پیامک‌های عاشقانه و تهدیدآمیز ارسال می‌کرد. این نوعروس ۱۹ ساله به بازپرس غفاری گفت: از مدتی پیش مرد ناشناسی به من پیامک‌های عاشقانه می‌فرستد. بارها از مرد مزاحم خواستم تا دست از سرم بردارد اما فایده‌ای نداشت. وی نیمه شب‌ها برایم پیامک محبت‌آمیز می‌فرستد می‌ترسم که این پیامک‌ها زندگی‌ام را ویران کند. من تازه عروس هستم نگرانم اگر دوران عقدم تمام شود و زیر یک سقف برویم شوهرم تصورات نادرستی کند و باعث تلخی زندگی‌مان شود.

وی افزود: مرد مزاحم وقتی دید من تصمیمی برای رابطه دوستی ندارم نوع پیامک‌هایش را تغییر داد. وی الان من را تهدید می‌کند و می‌گوید اگر با وی ارتباط نداشته باشم زندگی‌ام را نابود خواهد کرد. این در حالی است که من عاشقانه همسرم و زندگی‌ام را دوست دارم و نمی‌خواهم به شوهرم خیانت کنم. تهدیدهای مرد مزاحم وضعیت روحی و روانی‌ام را آشفته کرده و با دروغ‌هایش آبروی مرا به بازی گرفته است. می‌خواهم مرد مزاحم شناسایی شود تا آرامش به زندگی‌ام برگردد.

با ادعاهای نوعروس جوان، تماس‌های تلفنی و پیامک‌های کوتاه وی تحت کنترل و بررسی قرار گرفت و مشخص شد مرد مزاحم از گوشی تلفن همراه‌های مختلف برای زن جوان پیامک ارسال کرده است. کارآگاهان با اقدامات ویژه تخصصی توانستند مرد مزاحم را دستگیر کنند. وقتی وی در برابر بازپرس غفاری قرار گرفت نوعروس نیز از در وارد شد و صحنه‌ای عجیب پیش روی همه قرار گرفت. نوعروس ادعایی کرد که هیچ‌کس باورش نمی‌شد، این دختر گفت که مرد مزاحم کسی نیست جز شوهرش که به تازگی با هم عقد کرده‌اند.

بازپرس غفاری نیز با تعجب از مرد مزاحم پرسید در این مدت برای همسرتان پیامک‌های عاشقانه و تهدیدآمیز ارسال کردید. دلیل این مزاحمت‌ها چه بوده است؟!!

مرد مزاحم که هرگز تصور نمی‌کرد دستش برای نوعروس رو شود ابتدا خود را بیگناه دانست اما وقتی دید پلیس و بازپرس مدارکی دارند که وی ارسال‌کننده پیامک‌های تهدیدآمیز از تلفن همراهش است چاره‌ای جز اعتراف ندید و گفت: قصد ایجاد مزاحمت نداشتم تنها می‌خواستم با ارسال این پیامک‌ها همسرم را امتحان کنم حالا هم خیلی پشیمانم و از همسرم درخواست بخشش دارم.

نوعروس جوان در حالی که شوکه شده بود وقتی فهمید که مرد مزاحم شوهرش بوده از بازپرس پرونده خواست که وی را بازداشت کند و اصرار کرد طلاق خواهد گرفت چراکه با شوهر بدبین و بیمار نمی‌تواند زندگی کند.
۴۷۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.