پیامک اخطارآمیز برای ۵۰۰ فرمانده اسرائیلی

۲۷ آبان ،

گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرده‌اند که با دسترسی به شماره تماس ۵۰۰ افسر ارتش اسرائیل، پیام‌های اخطارآمیزی را برای آن‌ها ارسال کرده‌اند.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز، فارس به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین نوشت: از ارسال پیام‌های اخطارآمیز نیروهای مقاومت برای فرماندهان نظامی رژیم‌صهیونیستی خبر داد.

بنا بر این گزارش تفسیری، گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، اعلام کرده‌اند که شماره تلفن همراه بیش از ۵۰۰ افسر اسرائیلی را به دست آورده و برای آن‌ها پیام‌های اخطارآمیز رسال کرده‌اند.

نیروهای مقاومت تلاش کرده‌اند علاوه بر جنگ میدانی، در زمینه نبرد سایبری و فضای مجازی نیز صهیونیست‌ها را تحت فشار قرار دهند. راه‌اندازی صفحه مقاومت در شبکه اجتماعی توئیتر هم از دیگر اقدامات فلسطینی‌ها برای نبرد در فضای مجازی است.

صفحه توئیتر گردان‌های «القسام» به صورت مداوم به انتشار یافتن خبرها مربوط به پیروزی‌ها و حملات موشکی مقاومت به اهداف خود در فلسطین اشغالی، می‌پردازد.

نیروهای مقاومت در میدان نبرد هم پاسخ قاطعی به اسرائیلی‌ها داده‌اند. فلسطینی‌ها در ۴ روز قبل در پاسخ به حملات هوایی رژیم‌صهیونیستی بیش از ۸۰۰ موشک و راکت به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرده‌اند. تاکنون بر اثر این حملات ۴ اسرائیلی کشته و نزدیک به ۹۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند. این حملات در پاسخ به حملات گسترده رژیم‌صهیونیستی به غزه انجام گرفته است.

اسرائیل هم اعلام کرده که در چند روز قبل ۸۴۰ نقطه را هدف قرار است که در این حملات حداقل ۳۹ فلسطینی شهید و بیش از ۳۴۰ نفر نیز زخمی شده‌اند.



باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.