پیام تبریک حزب مردم‌سالاری به حسن روحانی

۲۶خردادماه،

حزب مردم‌سالاری با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات و تقدیر از رهنمودهای مقام معظم رهبری و مسئولان اجرا و نظارت انتخابات، انتخاب حسن روحانی را پیروزی مردم اعتدال‌گرا و اصلاح‌طلب ایران دانست و از رئیس‌جمهور منتخب خواست با انجام وعده‌های خویش یک لحظه از مسیر سعادت و پیشرفت ایران و تحقق مطالبات مردم سرافراز ایران غفلت نورزد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

«الیس الصبح بقریب

ملت سرافراز ایران

با سپاس و شکرگزاری به درگاه خداوند سبحان حضور حماسی گسترده و پر صلابت شما در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بار دیگر تمامی معادلات مخالفان سرافرازی و سربلندی‌تان را بر هم زد و سند پرافتخار دیگری را بر اوراق زرین ملت ایران افزود.

در اینجا سه نکته کوتاه را گوشزد می‌نمائیم:

اولا: ضمن تشکر از حماسه‌آفرینی ملت ایران از رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب و کوشش‌های نامزدهای انتخاباتی و مراجع تقلید، احزاب و فعالان سیاسی و مطبوعات و رسانه‌ها و صدا‌و‌سیما و نیروهای انتظامی به ویژه دست‌اندرکاران اجرا و نظارت انتخابات ۲۴ خرداد قدردانی نموده و سپاسگزاریم.

ثانیا: پیروزی دولت تدبیر و امید، پیروزی مردم اعتدالگرا و اصلاح‌طلب ایران است و باید آن را قدر دانست هر چند حزب مردم‌سالاری مفتخر است که اولین حضور رسمی آقای دکتر روحانی برای انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ از یازدهمین کنگره این حزب در مورخ ۵/۱۱/۹۲ بوده و این حزب اولین حزب اصلاح‌طلب بود که پس از نظرسنجی گسترده از سوی دفاتر سراسر کشور خویش از این شخصیت معتدل و انقلابی با کوله باری از تجربه و سوابق طولانی خدمتگزاری بر ملت ایران حمایت کرد و در طول دوران تبلیغات انتخاباتی لحظه‌ای از فعالیت‌های موثر فروگذار ننمود؛ اما با این حال نه تنها هیچ سهم‌خواهی و توقعی ندارد بلکه بر این باور است که باید دولت تدبیر و امید منحصر در احزاب خاص نبوده و همان دولت فراجناحی متشکل از همه نیروهای معتدل اصلاح‌طلب و اصولگرا باشد و با سرمایه عظیم اجتماعی پشت سر این دولت مسیر خدمتگزاری را پیش بگیرد.

ثالثا: ملت حماسه سیاسی آفرید و با رای ۱۹ میلیونی به رئیس‌جمهور منتخب، وفاداری و صداقت خویش را به جهانیان ثابت کرد. اینک نوبت حماسه اقتصادی و انجام وعده‌ها و تحقق مطالبات مردم است. اگر قرار است مردم صرفا برای راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن و روز قدس و انتخابات مهم نباشند سازوکاری جز تقویت احزاب در کشور نیست. مردم انتظار تغییر جدی در عرصه دیپلماسی و وضعیت کنونی سیستم اجرایی کشور دارند که ما مطمئن هستیم شخصیت برجسته حوزوی و دانشگاهی آقای دکتر حسن روحانی با تعامل مثبت با همه ارکان حکومت و به ویژه مقام معظم رهبری و با کمک آحاد مردم زمینه‌ساز چنین تحول و تغییری خواهد بود.»

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.