پیام تبریک عید نوروز «بروجردی» به همتایانش در بعضی کشور‌ها

۲۸م اسفند ،

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پیامی به همتایانش در کشورهای افغانستان، پاکستان، ازبکستان، ترکمنستان، قزاقستان، ارمنستان، گرجستان،‌ آذربایجان، ترکیه، هند، ازبکستان و تاجیکستان فرا رسیدن عید باستانی نوروز را تبریک گفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، علاءالدین بروجردی در پیام خود، نوروز را نویدبخش صمیمیت، برادری، همدلی میان ملت‌هایی دانست که ریشه در یک آیین و فرهنگ کهن و غنی دارند.

متن کامل پیام رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به شرح زیر است:

«السلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته،

خرسندم فرا رسیدن عید باستانی نوروز را به جنابعالی و همکاران محترم‌تان صمیمانه تبریک ‌بگویم.

نوروز نویدبخش صمیمیت، برادری، همدلی میان ملت‌هایی است که ریشه در یک آیین و فرهنگ کهن و غنی دارند و همواره در حوادث زمانه در کنار یکدیگر برادرانه زیسته‌اند.

عالیجناب؛

معتقدم شرایط حساس بین‌المللی و منطقه‌ای ناشی از سیاست‌های سلطه‌جویانه و رویکردهای التهاب‌آفرینانه قدرت‌های جهانی، چالش‌ها و دغدغه‌های مشترکی را فرا روی ملت‌های ما قرار داده که فائق آمدن بر این چالش‌ها تنها با همکاری، همفکری کشورهای منطقه به ویژه تاسی به نقش تاثیرگذار پارلمان‌ها در تقویت پیوندها و درک متقابل امکان‌پذیر است.

در این راستا امیدوارم در پرتو تشریک مساعی مشترک مراودات فی‌مابین در همه عرصه‌ها به ویژه مناسبات پارلمانی در سال آتی به نفع ملت‌های ما هر چه بیشتر توسعه و گسترش یابد.

بار دیگر ضمن تبریک این مناسبت خجسته، از خداوند متعال بهروزی و موفقیت جنابعالی را خواستارم».

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.