پیام تسلیت رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد در پی درگذشت آیت‌الله انواری

wh120-3.jpg

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله انواری را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری به شرح زیر است:

و اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء إلی یوم القیامه

‏آیت‌الله حاج ‏شیخ‏ محمدباقر محی‏ الدین انواری (رحمه الله علیه)، روحانی دانشمند و فرزانه که سال‌های طولانی از عمر شریف و با برکت خود را در مبارزه‌ی با رژیم طاغوت گذرانید و قریب به چهارده سال را در زندان‌های ستمشاهی سپری کرد و به راستی که از مصادیق بارز “سابقون” در همراهی با امام راحل عظیم الشان و نهضت اسلامی از آغاز تا پیروزی بود.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نقش آن عالم بزرگوار در تاسیس نهادهای قانونی و انقلابی، تشکل‏‌های روحانیت معظم و در تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، برجسته و تاثیرگذار بود. اما آنچه که خاطره‏ آن عزیز سفر کرده را بیش از هر خدمت دیگرش در اذهان جاودانه می‌دارد، حضور موثر و بی بدیل ایشان در تاسیس مرکز رسیدگی به امور مساجد و حمایت و دلجویی دلسوزانه و مشفقانه از نمازگزاران مساجد و ائمه‌ی بزرگوار جماعت است.

سعه صدر، حسن خلق، مهربانی و شفقت، تلاش مستمر و دلسوزانه، خدمت بی منت و عاشقانه از جلوه‌های درخشان در سال‏‌های مسوولیت آن روحانی‏ خدمتگزار می‏‌باشد و ائمه‌ی جماعات‏ استان تهران، خاطرات‏ خوش زحمات مشفقانه‌ آیت‌الله انواری را هیچ گاه فراموش نخواهند کرد.

اینجانب به نمایندگی از ائمه‌ی محترم جماعات استان‌های تهران و البرز، ضایعه جانگداز رحلت آن مجاهد پیشتاز و خدمتگزار با اخلاص را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و مقام معظم رهبری (دامت برکاته)، روحانیت معظم و ائمه‌ی بزرگوار جماعات، به ویژه خاندان مکرمشان تسلیت گفته و علو درجات را برای ایشان و صبر و اجر برای وابستگان ارجمند مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.