پیام رهبر معظم انقلاب نقطه قوت ورزشکاران کشورمان است

رحمان عصر روز سه شنبه در دیدار با امام جمعه اشنویه که حامل پیام تبریک نماینده ولی فقیه در استان کردستان برای وی بود اظهار داشت: پیام رهبر معظم انقلاب موجب دلگرمی و امیدواری همه ورزشکاران کشورمان در عرصه های مختلف ورزشی و سبب پیروزی و افتخار آنان است .

وی گفت: از اینکه با کسب این افتخارات و به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی، موجبات خوشحالی رهبر معظم انقلاب ، مسوولان نظام و مردم شده ام احساس خوشحالی می کنم .

رحمان همچنین از پیامهای تبریک ریاست جمهوری، آیت الله اراکی دبیر مجمع تقریب مذاهب اسلامی و حجت الاسلام شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان قدردانی کرد .

در این دیدار امام جمعه اشنویه لوح سپاسی به نمایندگی از آیت الله اراکی و حجت الاسلام شاهرودی را به سیامند رحمان اهدا کرد .

ˈسیامند رحمانˈ وزنه بردار دسته به علاوه ۱۰۰ کیلوگرم کشورمان و رکورد دار جهان در فینال رقابت های وزنه برداری پارالمپیک ۲۰۱۲ که در لندن برگزار شد، با بلند کردن وزنه ۲۸۰ کیلوگرمی ضمن شکستن رکورد پارالمپیک قهرمان شد و مدال طلا را به گردن آویخت.

وی موفق شد رکورد بازی های پارالمپیک (۲۶۵ کیلوگرم) را که در سال ۲۰۰۸ میلادی توسط کاظم رجبی دیگر قهرمان کشورمان در پکن ثبت شده بود، به میزان ۱۵ کیلوگرم ارتقا بخشد.

۵۸۴/۵۸۳

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.