پیام صادقیان به تیم ملی ایران دعوت شد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – فارس نوشت:

پس از عملکرد خوب پیام صادقیان در لیگ برتر بالاخره این بازیکن پس از تماس تلفنی امروز کادر فنی به تیم ملی فوتبال کشورمان دعوت شد.

صادقیان قرار است هرچه سریع‌تر پاسپورت خود را به مسئولان فدراسیون فوتبال برساند.

پیام صادقیان درباره دعوتش به تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: منتظر اعتماد کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی بودم و خدا را شکر می‌کنم که این شانس نصیبم شد که جزو نفرات دعوت شده به تیم ملی باشم.

وی افزود: کارم خیلی سخت است اما از شدت خوشحالی وقتی این خبر را آقاجانیان به من داد در پوست خودم نمی‌گنجیدم. خدا را صد هزار مرتبه شکر می‌کنم و می‌دانستم کی‌روش به من لطف دارد و اطمینان می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: باید خودم را ثابت کنم و این فرصت طلایی را از دست ندهم. بحث دعوت شدنم به تیم ملی یک مقوله بود و بحث حضورم در ترکیب تیم ملی مقوله‌ای جداتر. کارم خیلی سخت است و باید بیشتر تلاش کنم تا بتوانم نظر کی‌روش را بیشتر جلب کنم. آرزویم حضور در جام جهانی است و امیدوارم به این آرزوی بزرگ و سختم در این سن و سال برسم. همچنین از کادر فنی پرسپولیس هم تشکر می‌کنم که با اعتماد به من باعث شد تا چشمان مربیان تیم ملی من را ببیند و در لیست کی‌روش حضور داشته باشم. آنقدر تلاش می‌کنم تا پیراهن تیم ملی را از دست ندهم.

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.