پیام مهدوی‌کنی به اولین همایش بین‌المللی ولایت در اهواز

۲۲ آبان ،

AK5Y0148.jpg

آیت‌الله مهدوی‌کنی – رئیس مجلس خبرگان رهبری – به اولین همایش بین‌المللی ولایت که امروز (۲۲ آبان‌ماه) در اهواز برگزار شد، پیامی صادر کرد.

به گزارش تفسیری خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، در این پیام که در مراسم افتتاحیه این همایش قرائت شد، آمده است:

«۱۴ قرن پیش رسول اعظم(ص) در جریان اتفاق بی‌نظیر و تاریخی ۱۸ ذی‌الحجه سال دهم در غدیر خم در پی منوط شدن تبلیغ رسالت آسمانی خود به ابلاغ امری مهم از جانب خدای متعال ضمن اداء وظیفه الهی خود در تبلیغ ولایت امیرالمؤمنان و ائمه اثنی عشر(ع) این مساله را نه وظیفه خود که به عنوان تکلیف همه مسلمین عالم اعلام کرد.

این وظیفه همگانی به عنوان رکن عزت و عظمت مسلمین معرفی شد و بعدها تاریخ هم ثابت کرد که هرگاه پیروان راستین رسول اکرم(ص) به این نعمت عظمای ولایت الهی که کمال دین و همه نعمت است متمسک شدند، عزتشان محفوظ و هر گاه از آن فاصله گرفتند به همان میزان چشم طمع دشمنان به کیان امت اسلام دوخته شد.

امروز که به برکت همین ولایت‌مداری و مجاهدت‌های امام راحل و حاضر و شهدای انقلاب و دفاع مقدس ایران ولائی، با عزت و اقتدار پناه مستضعفان و مسلمانان عالم و خار چشم دشمنان خدا شده و حکومت‌های ظالم و فاسد وابسته روز به روز اعتبار خود را از دست داده، آمادگی مردم جهان به خصوص جهان اسلام برای پذیرش حق و حقیقت روز افزون شد و بیداری اسلامی در منطقه نشان از این آمادگی دارد.

لازم است حوزه‌های مقدسه علمیه و علما از این فرصت تاریخی استفاده کرده و با بهره‌گیری حکیمانه از همهی ابزارهای تبلیغی به رسالت تاریخی خودشان در ابلاغ حقیقت مسئله ولایت عمل کنند تا در پیشگاه الهی و محضر رسول‌الله و امیرمؤمنان و شهدای راه ولایت شرمنده نباشیم.»

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.