پیام نعمت زاده به مناسبت سال جدید

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

پیام نعمت زاده به مناسبت سال جدید

پرشین خودرو: وزیر صنعت،معدن وتجارت در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سال ۹۳ ابراز امیدواری کرد، در سال جدید با بهره گیری از تدبیر و توان تخصصی و اجرایی در حوزه های برنامه ریزی، سیاست گذاری، تقویت صادرات غیر نفتی، افزایش تولید، واگذاری امور به مردم مدیریت و نظارت در بخش های صنعت، معدن و تجارت بتوان از نتایج اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی بهره مند شویم.

به گزارش ممتازنیوز، متن پیام محمدرضا نعمت زاده به این شرح است:
نسیم جانبخش بهار همراه با نوید تغییر و دگرگونی و خرمی طبیعت و تجلی آیتی از آیات بی شمار و قدرت بی انتها و لایزال الهی بار دیگر به لطف بیکران خداوند متعال وزیدن گرفت. سال با تمامی فراز و فرودهایش را در حالی پشت سر می گذاریم که حضور پرشور مردم، حماسه سیاسی را رقم زد و حماسه اقتصادی در آینه اقتصاد مقاومتی تبلور و در سال جدید تداوم خواهد یافت.
جایگاه مؤثر و حیاتی وزارت صنعت، معدن و تجارت در اقتصاد کشور پهناور ایران، وظایف همه ما را بیش از پیش در دستیابی به پیشرفت فراگیر و توسعه پایدار، و کاهش رکود شدید موجود سنگین تر کرده است.
در سال جدید و در آزمونی دیگر به منظور پای بندی به منویات رهبر فرزانه انقلاب، پیروی از سیاست های دولت یازدهم در خدمت هر چه بیشتر به ملت شریف و نجیب ایران اسلامی قرار گرفته ایم.
وزارت صنعت، معدن و تجارت امیدوار است در سال جدید با بهره گیری حداکثری از تدبیر و توان تخصصی و اجرایی مدیران و کارکنان خود در جای جای میهن اسلامی در حوزه های برنامه ریزی، سیاست گذاری، تقویت صادرات غیر نفتی، افزایش تولید، واگذاری امور به مردم مدیریت و نظارت در بخش های صنعت، معدن و تجارت بتواند به حول و قوه الهی، مردم عزیزمان را از نتایج اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی بهره مند سازد.
در آستانه بهار طبیعت ضمن عرض تبریک نوروز سال یکهزار و سیصد و نود و سه بر خود لازم می دانم از تلاش بی شائبه و مساعی کلیه همکارانم در حوزه صنعت، معدن و تجارت قدردانی نموده و مراتب سپاس خود را اعلام نمایم.
از درگاه احدیت، عزت و سرافرازی شما عزیزان را که در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسداری از آرمانهای انقلاب و خدمت به ملت شهید پرور ایران از هیچ کوششی دریغ نمی ورزید، مسألت می نمایم.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.