پیام کوتاه‌ رایگان بدون سیم‌کارت بزنید!

۲۰ آبان ،

فضای سایبر > فناوری ارتباطی– ممتازنیوز:
محققان انفورماتیک دانشگاه خوارزمی موفق به طراحی نرم‌افزاری شدند که به کاربران امکان می‌دهد با نصب آن بر روی تلفن همراه خود به یکدیگر پیام‌کوتاه رایگان بدهند.

به گزارش تفسیری ایسنا، مسعود جلالی، مبتکر این نرم‌افزار گفت: سیم کارت مجازی برنامه‌ای است که روی گوشی موبایل نصب می‌شود و به کاربر امکان می‌دهد به افرادی که آنها هم سیم کارت مجازی را فعال کرده‌اند، پیام کوتاه رایگان ارسال کند.

وی تصریح کرد: این برنامه محدود به دو نفر نیست و سیم کارت مجازی با ترکیب پروتکل‌های تازه GSM و GPRS و الگوریتم پایین آوردن بها ابداعی خود این امکان را فراهم کرده که همهی کسانی که از این نرم افزار استفاده می‌کنند، بتوانند به یکدیگر پیام‌کوتاه بفرستند.

جلالی خاطرنشان کرد: در داخل محیط سیم کارت مجازی موبایل خود می‌توانید عکس یا فیلم مورد علاقه خود را انتخاب کرده و به راحتی و با بها بسیار ناچیز آن را به دوستان خود در هر کجا ارسال کنید. البته الگوریتم به کار گرفته شده در سیم کارت مجازی این امکان را می‌دهد که همهی این ارسال‌ها با یک دهم بها واقعی انجام شود و نیازی به فعال‌سازی MMS هم نباشد.

جلالی ادامه داد: مجانی کردن امکان تایید رسید پیام (Delivery) در گوشی‌های فعال، فشرده‌سازی بالقوه و بسیار بسیار حجم متن smsها برای صرفه‌جویی بیشتر بها‌ها، نبودن محدودیت پارت در sms‌ها و mmsها، امکان ارسال و دریافت تصویر و ویدئو در هر کجا و سازگاری با همهی گوشی‌های موبایل از جمله امکانات سیم کارت مجازی است.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.