پیام “۲۲ بهمن” امسال مقاومت است/ ملت ایران پاسخ “گزینه نظامی” را در ۸ سال دفاع مقدس داده‌اند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: مدام می‌گویند” گزینه نظامی” روی میز است، مردم ما در۸ سال دفاع مقدس پاسخ این گزینه نظامی را داده و می‌دهند.

“آیت الله سیداحمد خاتمی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن را پیام مقاومت دانست و اظهار داشت: دشمنان ملت ایران بدانند که علی‌رغم تمام سخت‌گیری‌ها و فشار‌ها این مردم همانند کوه، پای آرمان‌های ارزشمندخود ایستاده‌اند.   
 
وی اضافه کرد: این پیام به مسئولان مغرور، مستکبر و دولت جبار آمریکا باشد که با زبان تهدید با این مردم سخن گفت، این دولت بداند این گفته‌ها عواقب نفرت بیشتری از آن‌ها را درپی خواهد داشت.   
 
خطیب موقت نمازجمعه تهران تصریح کرد: مدام می‌گویند” گزینه نظامی” روی میز است، مردم ما سال‌هاست در۸ سال دفاع مقدس پاسخ این گزینه نظامی را داده و می‌دهند.   
 
عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: حقیقت آن است هنوز هم دشمن مردم ایران این مردم را نشناخته است، اگر می‌شناخت این چنان جاهلانه با این ملت سخن نمی‌گفت.   
  
آیت الله خاتمی پیام مقاومت ۲۲ بهمن را خطاب به مسئولان اینگونه بیان کرد: این پیام به مسئولان مذاکره کننده کشورمان باشد که ذره‌ای در برابر این شیاطین کوتاه نیایید، بر حقوق ملت خود پافشاری کنید، در عرصه سیاسی هم جواب اراجیف آن‌ها را محکم، منطقی و همراه با حماسه و شجاعت بدهید.   
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.