پیانیست هلندی در تالار رودکی کنسرت می‌دهد

۲۷م دیماه ،

˝رالف فان رات ˝، پیانیست مشهور هلندی ۲۶ و ۲۷ بهمن در سالن رودکی به اجرای آثار آروو پرت، شارل کوچلن، فیلیپ دبوسی، باخ و علیرضا مشایخی می‌پردازد.

به گزارش هنرآنلاین، رالف فان رات پیانیست مشهور به اجرای آثاری از باخ، آروو پرت، فیلیپ دبوسی و علیرضا مشیخی می پردازد و بخش مهم برنامه او نیز به مجموعه “ساعات ایرانی” اثر آهنگساز شهیر فرانسه “شارل کوچلن” اختصاص می یابد.

این پیانیست و موزیکولوژیست هلندی، نوازندگی ساز تخصصی اش را با اساتید برجسته هلند “تون هارتسوئیک” و “ویلم برونس” در کنسرواتوار آمستردام به پایان رساند و از دانشگاه آمستردام نیز در رشته موزیکولوژی فارغ التحصیل شد. او همچنین دوره های تخصصی نوازندگی را در فنلاند، آمریکا، فرانسه و آلمان زیر نظر اساتیدی چون “لیسا پویولا”، “اورسولا اوپنز”، “کلود هلفر” و “پیرلوران آیمار” گذارند.

رالف فان رات ده ها جایزه ملی و بین المللی در حوزه نوازندگی پیانو بدست آورده و در کنار ارکسترهای بزرگی چون ارکستر فیلارمونیک روتردام، ارکستر لندن سیمفونیتا، اکستر فیلارمونیک رادیو هلند، ارکستر سمفونیک رادیو فرانکفورت، ارکستر سمفونیک آرهوس، ارکستر فیلارمونییک دورتموند و رهبران مشهوری چون “جو آن فاله تا”، “والری گرجیف”، “اتو تاوسک” و “دیوید رابرتسون” تکنوازی کرده است.

او از سال ۲۰۰۳ به عنوان نوازنده انحصاری با شرکت بزرگ پیانو سازی “اشتاین وی و پسران” همکاری می کند. آثار او نیز انحصاراً توسط شرکت ناکسوس منتشر می گردد.

او طی دو شب (۲۶ و ۲۷ بهمن) در سالن رودکی به اجرای آثاری از باخ، فیلیپ دبوسی، علیرضا مشیخی و آروو پرت خواهد پرداخت و بخش مهم برنامه او نیز به مجموعه “ساعات ایرانی” اثر آهنگساز شهیر فرانسه “شارل کوچلن” اختصاص می یابد.
 

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.