پیرزن مهربان، سرکرده باند سرقت از آب درآمد! + عکس

به گزارش (ایسنا)، پیرزنی که با مهربانی ظاهری‌اش کودکان را فریب و باندی از سرقت زیورآلات اطفال را در گیلان تشکیل داده بود، دستگیر شد.

 

این زن ۶۵ ساله که «زینب» نام دارد و تصور ناکامی را درخود نمی‌دید باندی متشکل از «فرحناز» ۴۱ و مالخری به نام «علی» ۴۵ ساله تشکیل داده، و به دنبال سوژه‌های خود که اطفال خردسال بودند، می گشت.

این پیرزن به همراه فرحناز با حضور در اماکن شلوغ و خیابان‌های پرتردد، کودکان دارای زیور آلات را انتخاب کرده و سپس با مهربانی اعتماد آنان را به خود جلب کرده و در فرصتی مناسب با استفاده از قیچی، النگو و آویزه های ارزشمند این اطفال را می دزدیدند.

 

اقدام این افراد به اندازه‌ای فریبنده بود که به راحتی می‌توانستند توجه طفل هایی را که در آغوش والدینشان بودند به خود جلب کرده و زیور آلات آنان را مورد دستبرد قرار دهند.

 

به گزارش ایسنا، کارآگاهان کلانتری ۱۲ شهرستان رشت با اطلاع از این موضوع در گشت های نامحسوس پلیسی این باند را در حوزه استحفاظی خود شناسایی و در عملیاتی اعضای آن را دستگیر کردند که پس از دستگیری و انتقال متهمان به مقر انتظامی، موضوع به دلیل حائز اهمیت بودن به اداره آگاهی استان گیلان محول و سرانجام این افراد در تحقیقات آگاهی به هشت فقره سرقت زیور آلات از کودکان اعتراف و صحت گفته‌هایشان را با تشریح صحنه‌های سرقت که مورد تایید والدین کودکان نیز قرار گرفت، اعلام کردند.

 

کارآگاهان پس از استماع اعترافات متهمان و تشکیل پرونده، آنان را برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا منتقل کردند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.