پیرلو برترین بازیکن سری A ایتالیا

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

هافبک ایتالیایی تیم یوونتوس به عنوان برترین بازیکن فصل ۲۰۱۲ – ۱۳فوتبال ایتالیا انتخاب شد.

مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال ایتالیا شب گذشته انجام شد که در آن آندره پیرلو با رای کارشناسان و مربیان فوتبال ایتالیا به عنوان برترین بازیکن فصل گذشته انتخاب شد.

پیرلو پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن ایتالیا گفت: این جایزه برای من ارزش زیادی دارد زیرا همکاران فوتبالی من در آن رای دادند.

هافبک ۳۴ ساله ایتالیایی ادامه داد: از اینکه توانستم به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شوم خیلی، خیلی خوشحالم. این انگیزه من را برای ادامه فصل سری A بیشتر می‌کند.

آنتونیو کونته، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس نیز به عنوان برترین سرمربی ایتالیا در فصل گذشته انتخاب شد.

کونته نیز پس از دریافت عنوان برترین مربی تیم فوتبال ایتالیا گفت: فکر می‌کنم یک افتخار است که در تیمی مربی‌گری می‌کنم که بازیکنان بسیار خوب و باکیفیتی دارد. ما در سه فصل گذشته که توانسته‌ایم در ایتالیا عناوین زیادی کسب کنیم بیشتر به خاطر بازیکنانی بوده که در تیم من وجود داشته است. ما در باشگاه یوونتوس پروژه بلندمدتی داریم که می‌خواهیم به زودی علاوه بر آنکه در ایتالیا حرف اول را بزنیم در اروپا نیز به افتخارات زیادی دست پیدا کنیم.

کارشناس فوتبال ایتالیا همچنین تیم منتخب ایتالیا در فصل گذشته انتخاب کردند که به شرح زیر است:

سمیر هاندانوویچ(اینتر)، کریستین ماجیو(ناپولی)، آندرآ بارزاگلی(یوونتوس)، جورجیو کیه‌لینی(یوونتوس)، ماتیا ده‌سیگلیو(میلان)، آرتورو ویدال(یوونتوس)، آندره پیرلو(یوونتوس)، بورخا والرو(فیورنتینا)،‌ ادینسون کاوادین(ناپولی)، آنتونیو دیناتاله(اودینزه) و ماریو بالوتلی(میلان).

 

منبع : ایسنا


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.