پیروانی: عاشوری قربانی پرسپولیس شد

دیدید که آنقدر قدرت داشتم که یک تنه رای به مربی خارجی دادم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عاشوری در ابتدای فصل کمترین تقصیر را داشت ولی از همه زودتر قربانی شد.

افشین پیروانی ، پپیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، افزود: پرسپولیس دچار بحران شده است و تنها راه نجات این است که باید اعتماد به نفس به تیم برگردد و این فقط با چند برد پیاپی امکان پذیر خواهد بود.

وی در خصوص برگزار شدن جلسات کمیته فنی باشگاه اظهار داشت: نظرم این است که باید جلسات کمیته فنی برگزار شود و پیشکسوتان بیشتر در کنار تیم باشند.

پیروانی در خصوص عدم حضور مربی ایرانی روی نیمکت پرسپولیس اذعان داشت: همان بهتر که دستیار ایرانی در کنار تیم نیست چرا که همه ی تقصیرات به گردن وی خواهد افتاد.

محسن عاشوری کمترین نقش در نتایج پرسپولیس داشت ولی از همه زودتر قربانی شد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تغییر مربی نیز افزود: به هیچ وجه موافق تغییر سرمربی نیستم نباید به ژوزه استرس وارد کرد و باید با قدرت از وی حمایت کرد.

پیروانی تاکید کرد: قبل از انتخاب سرمربی تیم توسط کمیته فنی باشگاه، یکی از پیشکسوتان پرسپولیس در یکی از مصاحبه هایش گفته بود که همه پیشکسوتان موافق مربی ایرانی هستند به جز پیروانی!
و من در جواب باید بگویم خوشحالم از این که در باشگاه پرسپولیس آنقدر قدرت دارم که یک تنه حرفم را به کرسی بنشانم و سرمربی خارجی برای تیم انتخاب کنم.

وی ادامه داد: اما این در حالی است که وقتی جلسه برای انتخاب سرمربی تشکیل شد اسمی از مربی ایرانی نبود و همه به دنبال مربی خارجی بودند به طوری که فقط سرمربی خارجی به نام های مستو، کالدرون و ژوزه به عنوان کاندید نشستن روی نیمکت پرسپولیس مطرح شده بودند و پیشکسوتان فقط در باب این سرمربی رای می دادند.

افشین پیروانی در انتقاد به ژوزه گفت: ژوزه بعد از هر ناکامی پرسپولیس ادعا می کند که تیم را من نبستم . سرمربی تیم به جای مطرح کردن این حرف ها باید به این مساله توجه کند که تیم به تمرکز احتیاج دارد وبا زدن این حرف ها کمکی به تیم نخواهد شد.

البته من در پاسخ به ژوزه باید بگویم که پرسپولیس ۸ بازیکن ملی پوش را در اختیار دارد و مطمئناً هر مربی دیگری هم بود از بین این ۸ بازیکن ۹ بازیکن را انتخاب می کرد و نباید از این حیث ناراضی باشد علاوه بر این بازیکنان جوان و دروازه بان را نیز خودش انتخاب کرده است.

پیشکسوت پرسپولیس اذعان داشت: بهتر است پرسپولیس با او مهاجم بازی کند و از بازیکنانی مانند انصاری فر بیشتر استفاده کند و ژوزه باید این را بداند که تیم پرسپولیس همیشه هجومی بازی کرده است و از این به بعد هم باید همین گونه باشد.

وی در پایان به دیدار سپاهان و فجرسپاسی اشاره کرد و گفت: یک اتفاق خیلی پسندیده در این دیدار افتاده و این حرکت جوانمردانه نظری (بازیکن فجر) بود که وقتی که دید طالبی (بازیکن تیم حریف) مصدوم شده موقعیت صد درصد گل را به بیرون زد و روح جوانمردی را به فوتبال بازگرداند.
امیدوارم مسئولین فوتبال و سازمان لیگ از وی به خاطر کار بزرگی که انجام داده است تقدیر به عمل بیاورند./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.