پیروانی: هر ۳ تیم در حال سقوط به ما پیشنهاد دادند / به صعود تیم هایی که به لیگ برتر رفتند شک دارم

۰۶اردیبهشت،

سرمربی تیم فوتبال سنگ آهن بافق یزد گفت: هفته آخر لیگ یک ۳ تیم در حال سقوط بودند که هر ۳ تیم به ما پیشنهاد دادند.

افشین پیروانی سرمربی سنگ آهن بافق یزد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در مورد اتفاقات مشکوک در لیگ یک بحث دوپینگ بود که از روز اول گفتم بحث تهدید دوران هم بود که توجه خاصی نمی شد اما نکته جالب در هفته آخر لیگ یک بود چون ۳ تیم در حال افتادن بودند که هر ۳ تیم به ما پیشنهاد دادند. یک تیم ۳۰ میلیون تومان پیشنهاد داد و یک تیم دیگر تماس گرفت که مقابل حریف محکم بازی کنید و تیم سوم هم دست به یک کار جالب زد و یک مربی لیگ برتری از طرف مربی آنها با بازیکن ها تماس گرفت که در بازی آخر بازی نکند.

وی افزود: تبانی در فوتبال ما بوده و هست و من حتی به تیم هایی که به لیگ برتر صعود کرده اند شک دارم. جواد زرینچه بعد از من در مورد دوپینگ حرف زد و شغل خودش را از دست داد چون واقعیت را گفته بود.

وی تصریح کرد: فدراسیون فوتبال باید به کوچک ترین مساله ای که شک کرد، طرف را ۱۰ سال محروم کند. در اندونزی یک بازیکن با مشت به صورت داور زد و مادام العمر محروم شد و مطمئن باشید دیگر در فوتبال اندونزی چنین اتفاقی نخواهد افتاد. فدراسیون برای اثبات دوپینگ به من می گوید که مدرک بیاور و من باید در رختکن تیمها دنبال قرص و آمپول بگردم. متاسفانه خودشان را به خواب زده اند و نمی خواهند مسائل را ببینند. برای اثبات تبانی دنبال سند و مدرک می باشند اما نمی دانند کسی که می خواهد چنین کاری را بکند چک و رسید و مدرک دست کسی نمی دهد.

پیروانی در پایان گفت: فدراسیون به هر کسی مشکوک است، ۱۰ سال محرومش کند تا ببینم کسی جرات چنین کارهایی را دارد؟

اما وقتی راحت از کنار مسائل می گذرند چنین اتفاقاتی می افتد. هر کسی در لیگ برتر خلاف می کند رابه لیگ یک می فرستند و نتیجه اش همین می گردد. مربی لیگ برتری چه سمت و قدرتی داشته و چه فکری پیش خودش کرده که به بازیکن من زنگ زده که در بازی آخر بازی نکند. من در رسانه اسم این مربی را نمی آورم اما لازم باشد در کمیته انضباطی اسم او را خواهم گفت./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.