پیروزی استقلال برابر داماش با گلزنی مجیدی/ آبی پوشان صدرنشین شدند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – در آغاز بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر تیم‌ فوتبال استقلال موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ داماش را از پیش رو بردارد.

به گزارش ممتاز؛ در آغاز مسابقات هفته پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۲۰ امروز (پنج شنبه) دو تیم استقلال تهران و داماش گیلان در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر ۱ به سود شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید.

در حالی که آبی پوشان بازی را تهاجمی آغاز کرده بودند، این داماشی ها بودند که در دقیقه ۱۷ توسط امین متوسل زاده به گل رسیدند. این بازیکن روی پاس عمقی هادی محمدی در پشت مدافعان استقلال صاحب توپ شد و در موقعیت تک به تک با مهدی رحمتی با یک ضربه آرام گل اول تیم میزبان را به ثمر رساند. در ادامه بازهم استقلالی ها نبض بازی را در دست گرفتند و موقعیت هایی را روی دروازه داماش ایجاد کردند. سرانجام در دقیقه ۲۵ سیاوش اکبرپور گل تساوی بخش این بازی را به ثمر رساند. پرتاب اوت توسط علیرضا نیکبخت در شلوغی محوطه جریمه داماش به نکونام رسید که ضربه سر او اکبرپور را در یک موقعیت مناسب قراداد تا او هم با یک ضربه فنی دروازه داماش را باز کند. در دقایق پایانی نیمه اول علیرضا نیکبخت واحدی فرصت داشت گل برتری تیمش را به ثمر برساند اما ضربه سر او به تیر دروازه داماش برخورد کرد تا این نیمه با تساوی ۱-۱ به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم دو تیم بازی نه چندان جذابی را از خود ارائه دادند و سوت های احمد صالحی دائما بازی را متوقف می کرد. سرانجام در دقیقه ۶۸ بازی بود که فرهاد مجیدی با فرار از سمت راست محوطه جریمه داماش و یک شوت دیدنی دروازه حبیب دهقانی را باز کرد و تیمش را پیش انداخت. در ادامه شاگردان افشین ناظمی تلاش بسیاری برای جبران نتیجه کردند که هیچ کدام از آنها ثمری نداشت و این دیدار در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید.

با این نتیجه تیم فوتبال استقلال ۱۱ امتیازی شد تا به صدر جدول صعود کند. داماشی ها هم با همان ۳ امتیاز در رتبه سیزدهم قرار گرفتند.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.