پیروزی تراکتور و آلومینیوم /تساوی نفت و مس

۱۱م دیماه ،

به گزارش ایسنا، عصردوشنبه با برگزاری سه دیدار نوزدهمین هفته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران (جام خلیج فارس) پیگیری شد. آلومینیوم هرمزگان و تراکتورسازی برنده از دیدارهای خود بیرون رفتند. نفت تهران و مس کرمان موفق به باز کردن دروازه یکدیگر نشدند.

داماش در گیلان پذیرای آلومینیوم هرمزگان بود و در پایان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد. این بازی سه گل داشت که سهم مهمان بیشتر از میزبان بود. مهدی محمدزاده در دقیقه ۸ اولین گل بازی را برای تیم جنوبی به ثمر رساند. ۵ دقیقه بعد بوبک کبه بازی را به تساوی کشاند تا نیمه اول با همین دو گل به پایان برسد. رسول پیرزاده در دقیقه ۵۹ بار دیگر دروازه داماش را باز کرد. به این ترتیب شاگردان اکبر میثاقیان توانستند در خانه داماش گیلان این تیم را با نتیجه ۲ بر یک از پیش رو برداشته و ۲۰ امتیازی شوند.

تراکتورسازی دیگر تیم پیروز رقابت‌های عصر دوشنبه بود. این تیم در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان پیکان بود و در پایان مهمانش را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو برداشت. فلاویو لوپز در دقیقه ۸ تک گل سه امتیازی تراکتورسازی را به ثمر رساند. تراکتورسازی با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و خود را به رده سوم جدول رساند.

نفت تهران و مس کرمان در پایان ۹۰ دقیقه تلاش، به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافتند و امتیازهای بازی را میان خود تقسیم کردند. نفت با این تساوی ۲۶ امتیازی شد. مس کرمان هم با ۲۸ امتیاز منتظر برگزاری آخرین دیدار هفته میان استقلال و سایپا شد تا جایگاه واقعی خود را در جدول بداند.

در آخرین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر استقلال تهران و سایپای البرز در ورزشگاه آزادی به دیدار هم ‌رفته اند. در جدول لیگ برتر آبی‌پوشان پایتخت با ۳۴ امتیاز از ۱۸ بازی پیشتاز می باشند. فولاد خوزستان با ۳۳ امتیاز در مکان دوم جای دارد. تراکتورسازی هم با ۳۲ امتیاز سوم است.


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.