پیروزی در جنگ تحمیلی مرهون مدیریت جهادی بود

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ گفت: اگر در دوران جنگ تحمیلی به پیروزی رسیدیم، بخش عمده‌ی آن مرهون مدیریت جهادی بود که در صحنه‌ی نبرد توسط فرماندهان دفاع مقدس به اجرا درآمد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص)تهران بزرگ در “همایش معرفی مدیران کار آفرین دوران دفاع مقدس” که عصر امروز در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ما در دوران دفاع مقدس درس فداکاری، ایثار و سربلندی را آموختیم و این درس در تاریخ برای مستضعفین به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: اگر در دوران جنگ تحمیلی به پیروزی رسیدیم، بخش عمده‌ی آن مرهون مدیریت جهادی بود که در صحنه‌ی نبرد توسط فرماندهان دفاع مقدس به اجرا درآمد. 

سردار کاظمینی در ادامه با برشمردن شاخصه‌های فرماندهان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: اعتماد به نصرت و یاری خداوند و پرهیز از تجمل گرایی،از رموز موفقیت فرماندهان و مدیران دوران دفاع مقدس بود.

وی ادامه داد: مدیرانی که امروزه در تجمل گرایی غرق شده‌اند،هرگز نمی‌توانند اهداف سازمان متبوعشان را با موفقیت به پیش ببرند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص)تهران بزرگ،آینده نگری و شایسته سالاری را از ویژگی‌های دیگر مدیران جهادی دانست و بیان داشت: در دوران دفاع مقدس فرماندهان برای انتخاب افراد جهت مأموریت‌ها و تصدی مسئولیت‌ها به حزب و دسته و قوم توجه نداشتند بلکه معیار آن‌ها شایسته سالاری بود.

وی ادامه داد: داشتن روحیه‌ی مردمی شاخصه دیگر مدیران جهادی است که این اصل خدمات ارزنده‌ای را برای جامعه و نظام ایجاد می‌کند.

سردار کاظمینی در ادامه با اشاره به کار و مجاهدت خستگی ناپذیر فرماندهان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: “شهید همت “که امروز همه جا به نیکی از او یاد می‌شود، یکی از فرماندهانی بود که خستگی را نمی‌شناخت، به گونه‌ای که خواب و استراحت او تنها در ماشین بود.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در ادامه، خودسازی،دشمن شناسی، مسئله شناسی و استفاده‌ی دقیق و صحیح از بیت المال را از ویژگی‌های دیگر مدیران جهادی دانست و اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس با کمترین تجهیزات بیشترین بهره وری‌ها در صحنه‌ی نبرد انجام می‌گرفت و امروز هم با همین روش می‌توانیم از منابع و بیت المال استفاده صحیح کنیم.

سردار کاظمینی در پایان خاطرنشان کرد:ترجیح منافع جمعی برای استفاده بهتر از ظرفیت‌ها یکی دیگر از ویژگی‌های مدیران جهادی است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.