پیروزی سخت یونایتد و شکست سیتی/ توقف فولام در حضور دژاگه

۶ م دیماه ،

234369hp2.jpg

منچستریونایتد با پیروزی برابر نیوکاسل فاصله خود را با سیتی در صدر جدول بیشتر کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در آغاز هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس هفت بازی همزمان از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار شد که در مهم‌ترین بازی‌ها منچستریونایتد و چلسی رقبای خود را شکست دادند و ساندرلند هم با شکست منچسترسیتی شگفتی این هفته را رقم زد.

منچستریونایتد که در حال حاضر با ۴۳ امتیاز صدرنشین لیگ جزیره است در خانه پذیرای نیوکاسل بود. در این بازی جذاب و دیدنی نیوکاسل سه بار از یونایتد پیش افتاد اما هر سه بار شاگردان فرگوسن بازی را به تساوی کشاندند و در پایان شیاطین سرخ بودند که توانستند با زدن گل برتری این بازی پرگل را به سود خود خاتمه دهند.

پرچ (۴)، اونس (گل به خودی، ۲۹) و سیسه (۶۸) برای نیوکاسل گلزنی کردند. در آن سو اونس (۲۵)، اورا (۵۸)، فان پرسی (۷۱) و هرناندز (۹۰) چهار گل منچستر را زدند تا سه امتیاز این بازی به جیب صدرنشین برود.

یونایتد با این برد ۴۶ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم‌تر از قبل کرد.

در دیگر بازی این هفته چلسی در خانه نورویچ با تک گل خوان ماتا (۳۸) به یک پیروزی خارج از خانه ارزشمند رسید. شاگردان بنیتس با این پیروزی ۳۸ امتیازی شدند و خود را به تیم رده دوم جدول نزدیک‌تر کردند.

اما شگفتی این هفته را ساندرلند رقم زد و در زمین خود با یک گل مدافع عنوان قهرمانی یعنی منچسترسیتی را شکست داد. جانسن (۵۳) زننده تک گل این بازی بود. منچسترسیتی با وجود این شکست با ۳۹ امتیاز همچنان در رده دوم جدول قرار دارد.

فولام هم در ادامه ناکامی‌های خود در خانه برابر ساوتهمپتون با تساوی یک بر یک متوقف شد. اشکان دژاگه در این بازی ۶۸ دقیقه در ترکیب فولام حضور داشت.

نتایج بازی‌های برگزار شده لیگ برتر انگلیس در هفته نوزدهم:

اورتون ۲ – ویگان یک

فولام یک – ساوت‌همپتون یک

منچستریونایتد ۴ – نیوکاسل ۳

نورویچ صفر – چلسی یک

ریدینگ صفر – سوانسی صفر

ساندرلند یک – منچسترسیتی صفر

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.