پیروزی سپاهان، فجرسپاسی، صبا و آلومینیوم/ توقف تراکتورسازی و گلزنی ایمون زاید

۳۰م دیماه ،

تیم‌های فوتبال سپاهان،‌ فجر سپاسی،‌ آلومینیوم و صبای قم مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، عصر امروز (پنجشنبه) با انجام ۵ بازی آغاز شد که در مهم‌ترین بازی‌ها سپاهان برابر پیکان به پیروزی رسید و تراکتورسازی مقابل ذوب آهن متوفق شد.

در تبریز تیم تراکتورسازی که در هفته‌های قبل روند رو به رشدی را پشت سر گذاشته بود، به مصاف ذوب آهن رفت و در پایان با تساوی یک بر یک برابر این تیم متوقف شد.

فلاویو لوپز (۲۲) برای تراکتورسازی و محسن مسلمان (۵۳) برای ذوب آهن گلزنی کردند.

سپاهان هم در خانه میزان پیکان بود و در نهایت با دو گل به پیروزی رسید. محرم نویدکیا (۶۳) و محمدرضا حلعتبری (۸۹) گل‌های سپاهان را به ثمر رساندند.

آلومینیوم هرمزگان در بندرعباس با تک گل مهاجم تازه خود ایمون زاید سایپا را شکست داد. این اولین بازی زاید برای تیم تازهش بود.

صبای قم هم با نتیجه پرگل ۳ بر ۲ از سد میهمانش نفت آبادان گذشت. ایمان رزاقی راد در این بازی ستاره تیمش بود و هر سه گل صبا را در دقایق ۲۵، ۴۷ و ۵۷ به ثمر رساند. برای نفت آبادان هم مهدی دغاغله (۶۱) و رضا خالقی‌فر (۸۵) گلزنی کردند.

همچنین از ساعت ۱۴:۱۵ امروز (پنجشنبه) گهر در خانه میزبان فجرسپاسی بود و در پایان با شکست سنگین سه بر صفر برابر این تیم زمین را ترک کرد.

مسلم فیروزآبادی‌ (۴)، مجتبی ترشیز (۳۵) و سعید قزلچی (۸۳) گل‌های فجرسپاسی را به ثمر رساندند.

شیرازی‌ها با این پیروزی ۳۲ امتیازی شدند و موقتا به رده ششم جدول صعود کردند. شاگردان مایلی‌کهن هم با ۱۶ امتیاز در رده هفدهم جدول باقی ماندند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.