پیروزی ملوان مقابل استقلال خوزستان/تساوی در شیراز و اصفهان

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – در آغاز هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر امروز ۳ دیدار به طور همزمان برگزار شد که فجر سپاسی به مصاف گسترش فولاد رفت،استقلال خوزستان از ملوان بندر انزلی پذیرایی کرد و ذوب آهنی ها هم در خانه میزبان مس کرمان بودند.

به گزارش ممتاز؛در اولین بازی تلاش بازیکنان فجر و گسترش به نتیجه ای بهتر از تساوی صفر به صفر نرسید.با این تساوی فجری ها به امتیاز ۱۵ رسیدند و در رده پانزدهم جدول رده بندی باقی ماندند.گسترشی ها هم بیست امتیازی شدند در رده یازدهم جدول قرار گرفتند.

در اهواز بازی تیم های استقلال و ملوان با نتیجه دو بر صفر به سود انزلی چی ها به پایان رسید.سیامک کوروشی و سید جلال رافخایی(از روی نقطه پنالتی) گل های ملوان را به ثمر رساندند.با این پیروزی انزلی چی ها ۲۷ امتیازی شدند به رده هفتم جدول رسیدند.

استقلالی ها هم در همان امتیاز ۲۲ و رده دهم جدول باقی ماندند.

در اصفهان هم شاگردان تقوی در حالی که با تک گل سینا عشوری از مس جلو بودند در دقیقه ۷۰ و با توپی که کریم اسلامی وارد دروازه شان کرد بازی را با تساوی یک بر یک به پایان رساندند.پس از این تساوی ذوبی ها ۱۶ امتیازی شدند و در رده چهاردهم جدول قرار گرفتند.این در حالی است که مس به امتیاز ۱۴ رسید تا همچنان تیم قعر نشین جدول باشد.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.