پیروزی پرسپولیس برابر تیم دسته دومی با گل گلزن صربستانی تازه

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – پایگاه اینترنتی پرسپولیس نوشت:

تمرین عصر پنج‌شنبه سرخپوشان در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد. در این تمرین بازیکنانی که در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی بازی کرده بودند، به تمرین سبک و ریکاوری پرداختند و پس از آن راهی استخر و سونا شدند.

بازیکنان ذخیره و نفراتی که برابر تراکتورسازی بازی نکرده بودند، برای حفظ آمادگی و قرار داشتن در شرایط مسابقه، در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم سامسونگ کرمان رفتند.

علی دایی در نیمه اول این بازی از رضا محمدی، علیرضا نورمحمدی، محمدرضا خانزاده، حسین کنعانی، مارکو سپانوویچ، پیام صادقیان، میلاد غریبی، حمیدرضا علی عسگری، مهرداد کفشگری، امید عالیشاه و محمد عباس‌زاده استفاده کرد.

تک گل نیمه اول بازی را مهرداد کفشگری در دقیقه ۴۵ بازی به ثمر رساند. تیم سامسونگ کرمان با سرمربیگری علی فامیلی در رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور شرکت خواهد کرد و پیش از این در دیدارهای تدارکاتی به مصاف تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز رفته است. در نیمه دوم هافبک نفوذی صرب که در تمرین پرسپولیس حضور یافته، دروازه تیم سامسونگ کرمان را باز کرد.

پاوله پوپارا (Pavle Popara) در نیمه‌ دوم مجوز حضور در زمین را پیدا کرد و در دقیقه ۱۵ نیمه دوم توانست گل دوم پرسپولیس را وارد دروازه تیم کرمانی کند. این هافبک نفوذی صربستانی – بلغاری که پس از هماهنگی رویانیان و دایی شب قبل به ایران سفر کرده است، در ترکیب تیم پرسپولیس قرار گرفت تا علی دایی همچون مارکو سپانوویچ پس از ملاحظه تمرین و عملکرد وی نظر قطعی خود دربارهٔ این بازیکن را به باشگاه اعلام کند. محمدرضا خانزاده هم زننده گل سوم پرسپولیس در این بازی تدارکاتی بود.

پاوله پوپارا متولد ۱۹۸۷ است و در سه فصل گدشته در تیم اسلاویا صوفیای بلغارستان حضور داشت. این بازیکن فصل فصل قبل در اسلاویا صوفیا در ۱۹ بازی به میدان رفته و ۳ گل نیز به ثمر رساند. پوپارا سابقه بازی در تیم‌های پاناتینایکوس یونان، پاتیزان بلگراد صربستان و همچنین لیگ‌های رومانی و قبرس را نیز دارد.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.