پیروزی پرسپولیس برابر همنام قائمشهری

۲۱م اسفند ،

به گزارش ممتازنیوز به نقل از تسنیم، تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که بازیکنان ذخیره این تیم مقابل راه آهن در یک بازی دوستانه به مصاف پرسپولیس قائمشهر رفتند.

* قبل از آغاز تمرین اتفاق عجیبی مقابل درب ورزشگاه درفشی‌فر رخ داد. راننده تاکسی که مارکو پروویچ هافبک صربستانی پرسپولیس را به محل تمرین رسانده بود از مسئولان این تیم تقاضای مبلغ کرایه بیش از عرف می‌کرد. راننده با داد و فریاد خود محیط درفشی‌فر را تحت تاثیر قرار داده بود.

* مهدی مهدوی‌کیا هنگام ورود به درفشی‌فر وقتی از طریق خبرنگار تسنیم متوجه شد که بازی پرسپولیس و داماش گیلان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به میزبانی شهر رشت برگزار می‌شود ناراحت شد و با گفتن کلمه “ای‌بابا” ناراحتی خودش را نشان داد.

* در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس از مهدوی‌کیا دعوت شد تا روز چهارشنبه در کنسرت محسن یگانه حضور پیدا کند.

* قرار بر این شده مهدی مهدوی‌کیا و چند بازیکن دیگر پرسپولیس برای عیادت و بازدید از دانش‌آموزان مدرسه شین‌آباد به آنجا بروند.

* تمرین پرسپولیس راس ساعت ۱۵ آغاز شد که در آن بازیکنان اصلی زیر نظر فرهاد چیذری به مدت ۳۰ دقیقه به ریکاوری پرداختند. نکته جالب حضور عادل کلاه‌کج در بین بازیکنان اصلی پرسپولیس بود.

در شرایطی که بازیکنان اصلی پرسپولیس ریکاوری می‌کردند، نفراتی که مقابل راه آهن بازی نکرده بودند، در یک بازی دوستانه به مصاف پرسپولیس قائمشهر رفتند.

* نیمه اول بازی پرسپولیس تهران و پرسپولیس قائمشهر با تساوی یک بر یک به پایان رسید. روح‌الله سیف الهی در دقیقه اول بازی برای پرسپولیس و سجاد آشوری در دقیقه ۴۲ برای پرسپولیس قائمشهر گلزنی کردند.

* قبل از آغاز این بازی دوستانه سعید عزیزیان، مربی دروازه‌بانان پرسپولیس بدون دستکش داخل دروازه قرار گرفت و ضربات بازیکنان این تیم را مهار کرد.

*دیدار امروز  این دو تیم که قرار بود ساعت ۱۵ آغاز شود به سبب تاخیر داور با ۱۵ دقیقه تاخیر برگزار شد.

* ترکیب نیمه اول پرسپولیس مقابل همنام قائمشهری خود به شرح زیر است: رضا محمدی، محسن بنگر، محمدحسین کنعانی، حسن ماهینی، مهدی مهدوی‌کیا، زلاتکو دانوفسکی، مارکو پروویچ، امیرحسین فشنگچی، روح الله سیف الهی، روزبه چشمی و محمد قاضی.

* در نیمه دوم امیر عابدزاده به جای رضا محمدی، افشین اسماعیل‌زاده به جای مهدی‌ مهدوی‌کیا  و مهرزاد معدنچی به جای روح‌الله سیف‌اللهی به میدان رفتند.

* در نیمه دوم پرسپولیس با به ثمر رساندن سه گل دیگر که توسط سیف‌اللهی و قاضی (۲ گل) به ثمر رسید در نهایت همنام قائمشهری خود را با نتیجه ۴ بر یک بدرقه کرد.

* در انتهای دیدار پرسپولیس تهران و قائمشهر بازیکنان پرسپولیس قائمشهر در ورزشگاه درفشی‌فر عکس دسته‌جمعی یادگاری انداختند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.