پیروزی پرگل بایرن مونیخ، لورکوزن و پاریس‌سن‌ژرمن/ مادریدی‌ها کار بانوی پیر را برای صعود سخت کردند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی رئال مادرید، منچستریونایتد، منچسترسیتی و بایرن به پایان رسید.

به گزارش ممتاز؛ در شب پایانی هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تیم های گروه A  تا D این رقابت ها به مصاف هم رفتند.

در مهم ترین این دیدارها تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خود میزبان یوونتوس بود که در نهایت شاگردان کارلو آنچلوتی موفق شدند با نتیجه ۲ بر ۱ به پیروزی برسند. در این بازی کریستیانو رونالدو (دقیقه ۴ و ۲۸) برای رئال گلزنی کرد. تک گل یووه را هم فرناندو یورنته (دقیقه ۲۲) به ثمر رساند. در دقیقه ۴۸ این دیدار جورجیو کیه‌لینی با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد تا تیم مهمان ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد.

در گروه A مسابقات هم دو تیم منچستر یونایتد و رئال سوسیداد به مصاف هم رفتند که در پایان شاطین سرخ با گل به خودی دقیقه ۲ اینیگو مارتینز به برتری رسیدند.

همچنین در گروه D تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود میزبان ویکتوریا پلزن بود که این بازی در نهایت با نتیجه ۵ بر صفر به سود شاگردان پپ گواردیولا به پایان رسید. گل های این دیدار را فرانک ریبری (دقیقه ۲۵ و ۶۱)، داوید آلابا (دقیقه ۳۷)، باستین شواین اشتایگر (دقیقه ۶۴) و ماریو گوتزه (دقیقه ۹۰) به ثمر رساندند.

 نتایج مسابقات چهارشنبه شب لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

منچستر یونایتد ۱ – رئال سوسیداد ۰

بایرلورکوزن ۴ – شاختار ۰

گالاتاسرای ۳ – کوپنهاگن ۱

رئال مادرید ۲ – یوونتوس ۱

بنفیکا ۱ – المپیاکوس ۱

آندرلخت ۰ – پاریس‌سن‌ژرمن ۵

زسکامسکو ۱ – منچستر سیتی ۲

بایرن مونیخ ۵ – ویکتوریا پلزن ۰

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.