پیروزی پر گل ملوان بندر انزلی / شهرداری بم استراحت نمود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی پر گل ملوان بندر انزلی و شکست سنگین سرخپوشان پیگیری شد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در هفته‌ هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان ملوان بندر انزلی به دیدار تیم ویژن فارس رفت که شاگردان ایراندوست توانستند با نتیجه‌ پر گل ۱۰ بر صفر حریف خود را شکست دهند.

همچنین تیم سرخپوشان گرگان میزبان تیم آینده سازان اصفهان بود که در نهایت آینده سازان با نتیجه‌ چهار بر یک از سد حریف خود گذشت. تک گل تیم سرخپوشان گرگان را وحیده ایثاری به ثمر رساند.

دیدار دو تیم فولاد نورد کرمان و پاس همدان با نتیجه‌ سه بر یک به نفع فولاد نورد به پایان رسید و دلوار کشتی بوشهر مقابل استقلال پنج بر یک شکست خورد.

به گزارش تفسیری ایسنا، بازی‌های پالایش گاز ایلام و شهرداری ارومیه به سبب حضور بازیکنان تیم ایلام در مسابقات دانشجویی برگزار نشد.

همچنین با توجه به این که تیم نمود نمودستان از ادامه رقابت‌های خود انصراف داد تیم شهرداری بم کرمان این هفته‌ را استراحت نمود.

به گزارش تفسیری ایسنا، صادقی سرمربی تیم پاس همدان پس از شکست مقابل فولاد نورد مناسب نبودن زمین بازی را سبب اصلی باخت بازیکنانش عنوان نمود و گفت: بازی در یک زمین آسفالت بهتر از بازی در چنین چمنی بود، حتی من اجازه تمرین به بازیکنانم در چنین زمینی را نمی دهم، به طوری که این زمین سبب شد تعدادی از بازیکنان ما مصدوم شوند.

وی ادامه داد: مگر نه این که ما در لیگ برتر بازی می‌کنیم پس چرا نباید تیم‌ها یک زمین مناسب را در اختیار داشته باشند؟ چرا کسی به این وضعیت رسیدگی نمی‌کند؟ شرایط زمین سبب شد بازیکن دفاع آخر ما مصدوم شود و نتوانیم آن طور که باید بازی کنیم.

همچنین احمدی، سرمربی تیم دلوارکشتی بوشهر که در تهران مقابل استقلال شکست خورده بود هم عنوان نمود: ما در زمین پردیس مقابل استقلال بازی نمودیم که حاوی چمن مصنوعی بود، در حالی که بازیکنان ما به چنین شرایطی عادت ندارند و در زمین مصنوعی هم تمرین نمی‌کنند. حتی توپ بازی هم استاندارد لازم را نداشت و ما این موضوع را به ناظر مسابقه هم گزارش تفسیری نمودیم.

سرمربی تیم دلوار کشتی بوشهر، خاطر نشان نمود: متاسفانه سه تن از بازیکنان ما در حین بازی دچار مصدومیت شدند و حتی یکی از آنها حالش بد شد که پس از پایان بازی اورژانس به خوابگاه بازیکنان آمده است. البته هنوز سبب این که چرا حال بازیکنان ما به هم خورده مشخص نمی باش.

وی اضافه نمود: در هر حال ما شرایط ایده آلی در بازی نداشتیم و در نهایت‌ مسابقه خود را با چنین نتیجه‌ای واگذار نمودیم.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.