پیروزی گواتمالا و جمهوری چک، جشنواره گل روسیه

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

1828078_big-lnd.jpg

تیم‌های روسیه، گواتمالا و جمهوری چک، سه تیم پیروز سومین روز از مسابقات جام جهانی فوتسال تایلند بودند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امروز (شنبه) و در سومین روز از رقابت‌های جام جهانی فوتسال در تایلند، سه دیدار برگزار شد که حاصل آن ها برتری تیم‌های روسیه، جمهوری چک و گواتمالا برابر حریفانشان بود. قابل توجه‌ترین نتیجه در دیدار روسیه با جزایر سلیمان رقم خود که روس‌ها در آن موفق شدند حریفشان را با ۱۶ گل شکست دهند. در همین چارچوب، یک دیدار هم در حال انجام است(مصر- صربستان).

* کلمبیا ۲ – گواتمالا ۵

امروز و در اولین دیدار، تیم ‌های کلمبیا و گواتمالا با قضاوت کارل هنیش از جمهوری چک به دیدار هم رفتند. در این دیدار از گروه ششم رقابت‌ها، در حالی که کلمبیا نیمه اول بازی را با نتیجه ۲ بر یک به سود خود به پایان برده بود، نتیجه این دیدار پرگل در پایان ۵ – ۲ به سود نماینده کونکاکاف انجامید.

گل‌های این بازی را آلخاندرو سرنا (۶:۵۷) و آندرس ریس (۱۸:۴۳) برای کلمبیا و خوزه گونسالس (۱۲)، آرماندو اسکوبار (۲۸:۱۲)، آلان آگوئیلار (۳۰:۳۶)، اریک آکه‌ودو (۳۱:۳۱) و والتر انریکوئس (۳۹:۲۲) برای گواتمالا به ثمر رساندند.

* روسیه ۱۶ – جزایر سلیمان صفر

امروز همچنین برتری با گل‌های بسیار، روز خوبی را برای تیم ملی فوتسال روسیه رقم زد. این تیم که از ساعت ۱۹ به وقت تایلند (۱۵:۳۰ به وقت تهران) به مصاف جزایر سلیمان رفته بودند، کار سختی برای پیروزی برابر این حریف “ناشناخته” نداشتند. روس‌ها با این پیروزی هم روحیه خود را برای ادامه رقابت‌ها تقویت نمودند و هم برای سایر تیم‌های گروه خود خط و نشان کشیدند.

گل‌های روسیه را در این بازی سیریلو (۲:۱۳)، پولا (۲:۵۰)، ادر لیما (۴:۴۷، ۱۰:۱۰، ۱۷:۲۴، ۱۹:۰۸، ۱۹:۴۹، ۳۳:۱۵ و ۳۹:۲۶)، دیمیتری پرودنیکوف (۱۸:۲۵)، سرگی سرژیف (۲۱:۰۳ و ۲۹:۳۵)، روبینیو (۲۴:۲۳)، پاول ساچیلین (۲۶:۱۰)، الکساندر فوکین (۲۷:۲۲ و ۳۵:۰۸) برای روسیه به ثمر رساندند.

قضاوت این بازی بر عهده کیم جانگ کوآن از کره جنوبی بود.

به این ترتیب و در پایان اولین دور رقابت‌های گروه ششم، روسیه با سه امتیاز و تفاضل گل ۱۶ در صدر گروه قرار گرفت و گواتمالا با همین تعداد امتیاز و با تفاضل گل ۳ در جایگاه دوم جای گرفت. تیم‌های کلمبیا و جزایر سلیمان هم به ترتیب سوم و چهارم می باشند.

* جمهوری چک ۳ – کویت ۲

از ساعت ۱۹ به وقت محلی (۱۵:۳۰ به وقت تهران) دو تیم جمهوری چک و کویت به مصاف هم رفتند که در نهایت جمهوری چک موفق شد در دیداری نزدیک، حریف آسیایی خود را شکست دهد.

گل‌های تیم پیروز را در این بازی که با قضاوت داریو سانتاماریا ا آرژانتین انجام شد، مارک کوپه‌کی (۴:۲۶)، میکال بلج (۲۲:۵۰) و توماس کودلکا(۳۴:۵۵) به ثمر رساندند و گل‌های کویتی‌ها را حمد العوادی (۳۷:۱۵) و عبدالرحمان الطوال (۳۹:۲۱) وارد دروازه جمهوری چک نمودند.

* دیگر دیدار این گروه را دو تیم مصر و صربستان برگزار می‌کنند. این دیدار از ساعت ۲۱ به وقت تایلند (۱۷:۳۰ به وقت تهران) آغاز می‌شود.

نتایج دیدارهای روز سوم دور مقدماتی جام جهانی فوتسال ۲۰۱۲

* کلمبیا ۲ – گواتمالا ۵

* روسیه ۱۵ – جزایر سلیمان صفر

* جمهوری چک ۳ – کویت ۲

* مصر – صربستان؛ ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود.

جدول گروه‌های پنج و شش رقابت‌ها بدون احتساب دیدار مصر و صربستان

گروه پنج

۱- جمهوری چک ۳ امتیاز (تفاضل گل ۱)

۲- مصر صفر امتیاز (بدون انجام بازی)

۳- صربستان صفر امتیاز (بدون انجام بازی)

۴- کویت صفر امتیاز (تفاضل گل ۱-)

گروه شش

۱- روسیه ۳ امتیاز (تفاضل گل ۱۶)

۲- گواتمالا ۳ امتیاز (تفاضل گل ۳)

۳- کلمبیا صفر امتیاز (تفاضل گل ۳-)

۴- جزایر سلیمان صفر امتیاز (تفاضل گل ۱۶-)

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.