«پیروز» لباس تیم ملی در جام جهانی نیست!

پیراهن هواداری تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی رونمایی شده است، لباسی با طرح «پیروز» که برخی به اشتباه آن را به عنوان لباس تیم ملی در جام جهانی معرفی کردند.

«پیروز» لباس تیم ملی در جام جهانی نیست!

به گزارش ممتاز نیوز، روز گذشته در مراسمی از البسه طرفداری تیم ملی فوتبال ایران رونمایی شد و تعدادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی را به این اشتباه انداخت که مبادا شاگردان کی‌روش هم با این البسه در جام جهانی به میدان بروند. این بسته هواداری ویژه شامل پیراهن، مچ بند، سر بند و کلاه به عنوان «پیروز» و با تصویر بچه یوز ایرانی در اختیار طرفداران حاضر در جام جهانی قرار می‌گیرد.

با این حال مشخص است که قرار نیست از این البسه به عنوان پوشاک رسمی تیم ملی ایران در جام جهانی استفاده شود. لباس تیم ملی ایران که توسط شرکت ایرانی تولید شده، در ماه‌های اخیر تاییدهای لازم از سوی فیفا را کسب کرده و روی سه شنبه هفته جاری (۱۷ آبان) با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و دست اندرکاران تیم ملی فوتبال رونمایی خواهد شد.

برخلاف تصور کاربران شبکه‌های اجتماعی لباس تیم ملی در جام جهانی هیچ ارتباطی به لباس طراحی شده از سوی کارگروه مد و لباس تحت عنوان پیروز ندارد.

پیش از این قرار بود لباس رسمی تیم ملی ایران در جام جهانی امروز رونمایی شد اما پرهیزگار، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با شبکه خبر از برگزاری این مراسم در روز سه شنبه و استفاده از این لباس رسمی در دیدار ایران و نیکاراگوئه خبر داده بود.

طبق گفته فدراسیون فوتبال و شرکت تولید کننده پوشاک تیم ملی، در این دوره از جام جهانی طرح یوزپلنگ ایرانی از روی لباس تیم ملی حذف شده و نماد این حیوان در خطر انقراض به شکل و شمایل دیگری نمایش داده خواهد شد.

چندی قبل سایت فوتی هدلاینز، از منابع معتبر در زمینه پوشاک تیم‌های ورزشی، عکسی از لباس نهایی ایران در جام جهانی منتشر کرده بود اما هنوز مشخص نیست که طرح نهایی لباس تیم ملی در جام جهانی قطر به چه شکلی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.