پیروی از ولایت فقیه تنها راه نجات کشور از بحران‌ها است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

نماینده و لی فقیه در استان مرکزی با اشاره به حوادث و بحران های خاورمیانه گفت: امروز تنها راه ادامه مسیر انقلاب و خروج از بحران ها، اطاعت و پیروی از ولی فقیه است.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به نقل از حوزه؛ آیت‌الله دری نجف آبادی، امروز در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر که در مدرسه علمیه کمالیه این شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه شهید سید فخرالدین رحیمی از اعضای حزب جمهوری اسلامی از افتخارات فکری لرستان بوده است گفت:  این شهید والا مقام  در دوران تبعید با چند تن از روحانیون بزرگوار از جمله آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و آیت‌الله راشد یزدی همراه بوده و  خدمات ارزنده‌ای را به انقلاب اسلامی ارایه کرده اند.
 
وی گفت: شهید رحیمی بارها در کمیته ضدخرابکاری رژیم زندانی شد و مبارزات انقلابی مردم را مدیریت می‌کرد.
 
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، با اشاره به اینکه شهید بهشتی از اعضای حزب جمهوری اسلامی، فردی اهل قلم ،فلسفه، دین و دانش بود گفت: شهید بهشتی در قم مدرسه دین و دانش را تاسیس کرد و خدمات قابل توجهی را به جوانان انقلاب ارایه داد.
 
آیت‌الله دری تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب وقتی فکر و نبوغ بالا و همچنین آینده ‌نگری شهید بهشتی را دیدند به فکر افتادند تا ایشان را به شهادت برسانند.
 
وی با اشاره به اینکه شهید بهشتی در سال ۱۳۴۴ به هامبورگ رفته و با تاسیس مسجدی که امروز مرکز علوم اسلامی شناخته می‌شود، به ترویج علوم دینی پرداخت، گفت: حزب جمهوری اسلامی در طول تاریخ انقلاب نقش آفرین بوده است و همیشه در جریان‌های مختلف انقلاب سیاست‌های نظام را هدایت می‌کرد.
 
امام جمعه اراک، خاطرنشان کرد: اکثر اعضای این حزب به شهادت رسیدند ولی  اراده خداوند بر این بود که رهبر انقلاب اسلامی که از اعضای این حزب بودند زنده مانده و سکان‌دار کشتی انقلاب شوند.
 
وی در بخش پایانی سخنان خود گریزی به حوادث منطقه زد و با اشاره به جنایات گروه تروریستی داعش، این افراد را غیرمسلمان خواند و گفت: این افراد با اعمال جنایت‌کارانه قصد دارند آبروی اهل شیعه وسنی را خدشه‌دار کنند.
 
آیت‌الله دری در پایان، مردم را به وحدت و همدلی که رمز موفقیت انقلاب است دعوت کرد و گفت: برای ادامه راه انقلاب اطاعت همه‌جانبه از ولی فقیه بر همگان واجب است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.