پیشبینی رشد ۷٫۳ درصدی بازار جهانی تلفن همراه تا پایان سال ۲۰۲۴

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

تولیدکنندگان تلفن‌همراه پیش‌بینی کرده‌اند تا پایان سال جاری میلادی ۱٫۸ میلیارد گوشی وارد بازار جهانی شود. این رقم تا سال ۲۰۱۷ میلادی به ۲٫۳ میلیارد دستگاه گوشی می‌رسد.
 
 
به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، درخواست فزاینده بازار جهانی برای خرید گوشی‌های هوشمند در مناطق مختلف جغرافیایی عامل اصلی این رشد خواهد بود و بر این اساس پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال جاری میلادی بیش از یک میلیارد دستگاه گوشی هوشمند در جهان فروخته شود.
 
بازار جهانی تلفن‌همراه تا پایان سال ۲۰۲۴ میلادی رشد سالانه ۷٫۳ درصدی را پیش‌روی خود خواهد دید که این رقم برای سال ۲۰۱۲ میلادی ۱٫۲ درصد گزارش شده بود
 
مرکز تحقیقاتی IDC اطلاعات یاد شده را در گزارش تازه خود با نام بررسی فصلی بازار جهانی تلفن‌همراه منتشر کرده است.
 
در این گزارش آمده است که این بازار در گستره جهانی طی سال ۲۰۲۴ میلادی بیش از پیش‌بینی‌های قبلی رشد خواهد داشت که این جریان به دنبال رونق بازارهای نوظهور و گوشی‌های هوشمند با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار در نیمه اول سال جاری میلادی صورت گرفته است.
 
مرکز تحقیقاتی IDC پیش‌تر اعلام کرده بود که امسال بازار جهانی تلفن‌همراه رشد ۵٫۸ درصدی را پیش‌روی خود خواهد دید. تولیدکنندگان تلفن‌همراه پیش‌بینی کرده‌اند که تا پایان سال جاری میلادی بیش از ۱٫۸ میلیارد گوشی وارد بازار جهانی شود که این رقم تا سال ۲۰۱۷ میلادی به ۲٫۳ میلیارد دستگاه گوشی می‌رسد.
 
طی سال جاری میلادی میزان عرضه گوشی‌های هوشمند در جهان با رشد ۴۰٫۰ درصدی نسبت به سال قبل به یک میلیارد دستگاه خواهد رسید. پیش‌بینی شده است که در سال ۲۰۱۷ میلادی ۱٫۷ میلیارد دستگاه گوشی هوشمند وارد بازار جهانی شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.