پیشرفت در علم نانو ایران را در عرصه‌ بین‌المللی مورد قضاوت قرار می‌دهد

اردیبهشت ۱۴۰۳

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: پیشرفت ایران در حوزه فناوری نانو طی سال‌های اخیر زمینه‌ای را محقق کرده که در عرصه قضاوت‌های بین‌المللی مورد توجه قرار می‌گیرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، “حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین نیکزاد عیسی‌زاده” رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تهران در حاشیه بازدید از نمایشگاه فناوری نانو که در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است، اظهار داشت: نمایشگاه فناوری نانو ارتباط مستحکم و عینی میان دانش و صنعت در حوزه فناوری‌های نوین ایجاد کرده است.
 
وی با اشاره به رشد فزاینده علمی و تولید محصولات فناورانه کشور افزود: با ورود به نمایشگاه فناوری نانو و بازدید از دستاوردهای فناورانه در این حوزه انسان به خود می‌بالد که کشور طی سال‌های قبل علاوه بر رشد در تولیدات علمی به رشد در حوزه کاربردی‌سازی محصولات نیز رسیده است.
 
رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با اشاره به راه‌اندازی دفاتر ارتباط با صنعت در دانشگاه‌ها گفت: راه‌اندازی چنین فعالیت‌هایی در دانشگاه‌ها زمینه تجاری‌سازی علم را فراهم کرده و ما شاهد شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان با حوزه‌های تخصصی در زمینه فناوری‌های نوین هستیم.
 
عیسی زاده در ادامه تاکید کرد: در نمایشگاه فناوری نانو دستاوردهای علمی مهمی ارائه شده است که بازدید از این نمایشگاه سبب شادی و غرور اشخاص می‌شود.
 
وی اظهار امیداوری کرد در سال‌های آینده شاهد توسعه و اقبال بیشتر دانشگاه‌ها در حوزه فناوری نانو باشیم تا بر اساس این فناوری بتوانیم صنایع کشور را متحول کنیم.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.