پیشرفت کار طراحان حاضر در جامعه چشمگیر است

۱۹اردیبهشت،

طراح لباس در گفت‌وگو با هنرآنلاین:

یک طراح لباس گفت: ما در کشوری زندگی می‎کنیم که صاحب فرهنگ پوشیدن لباس‌های اصیل و فاخر ایرانی است و طراحان حاضر در جامعه در نگهداری آن می‌کوشند.

سارا حسن زاده در گفت وگو با خبرنگار سرویس مد و لباس خبرگزاری هنر ایران گفت: ما در کشوریزندگی می کنیم که فرهنگ پوشیدن لباس های اصیل و فاخر ایرانی را زنده نگهه داشته ایم و امیدوار هستم طراحان ما بر این اساس و فرهنگی که وجود دارد لباس های نو و تازه اما در قالبی مدرن تر طراحی کنند و فقط صرف نمایش آثار نباشد و به تولید انبوه برسانند.

این طراح از استقبال و اطلاع رسانی در زمینه مدولباس عنوان کرد: حقیقتا اطلاع رسانی این حوزه در جامعه به گونه ای بوده است که نظر مرا به عنوان یک مخاطب جلب کند، اما مطمئنا حضور چنین نمایشگاه ها و جشنواره های مدولباس به علاقه مردم در زمینه مد و البته لباس وسطح سلیقه شان کمک خواهد کرد.

وی همچنین در ادامه گفت: حوزه مدولباس بسیار از سال اول کاری خود جدی تر مشغول به فعالیت است و به تدریج جای خودش را در میان مردم و جامعه امروز پیدا کرده است و قابل ذکر است که این حوزه از اطلاع رسانی بسیار خوبی بر خوردار شده است.

حسن زاده در پایان طرح کرد: کارهای طراحان از سال پیش تا کنون متنوع بوده والبته رنگ های شاد را بیشتر مورد توجه قرار داده اند و این امر سبب خوشنودی من و سایر طراحان شده است.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.